Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Tips voor een nieuwe serie BZV

Tips voor een nieuwe serie BZV 10 dec 2018 13:02 #11

Zilte Deerne schreef : Ja, Jaap. Ja.... ap!

Je bedoelt de JaApp? 8-)

Inloggen om te reageren.

Tips voor een nieuwe serie BZV 10 dec 2018 13:04 #12

• Zilte Deerne
  • Zilte Deerne's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef :

Zilte Deerne schreef : Ja, Jaap. Ja.... ap!

Je bedoelt de JaApp? 8-)

hahahahaaaa JaaaaaaaaaaaaaaaaaaApp.... Tau, je bent great!

Tja, alles is nu app... vroeger hadden we Pelleboer! Daar had je nog wat aan want dat was altijd lekker duidelijk:

..wat het weer betrof dan, hè! ;)

Inloggen om te reageren.

Tips voor een nieuwe serie BZV 10 dec 2018 13:12 #13

Maar even nog terugkomend op uitdiepen: bijvoorbeeld de gele kuilbalen bij Marnix. De betekenis hiervan (het steunen van het goede doel) is eigenlijk alleen via de (sociale) media bekend geworden (zelf wist ik het ook niet). Wanneer er per aflevering iets meer tijd is zou zoiets als een klein item naar voren gebracht kunnen worden, al dan niet door Marnix. Want ondanks iedereen roept dat internet het nieuwe tv kijken wordt, heeft de tv heden ten dage nog steeds de meeste invloed op mensen. Dat merk je gewoon om je heen. Dus in dat opzicht zou het een (nog) positieve(re) boost richting Marnix gegeven kunnen hebben. En zo valt er nog wel wat meer te verzinnen.
Bijvoorbeeld het item bij Steffi waarbij zij sperma afneemt van de hengst, op zich best wel interessant om te zien. Natuurlijk ook vanwege de gebbetjes er omheen door die gasten. ;)

Inloggen om te reageren.

Tips voor een nieuwe serie BZV 10 dec 2018 13:34 #14

• Zilte Deerne
  • Zilte Deerne's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ja , Tau, ik snap je wel , en dat zou ook heel fijn zijn, al dat uitdiepen enzo, ware het niet dat de programma's allemaal budgetgebonden zijn... dusja, wie gaat dat betalen... zoete lieve Gerritje?
Maar de programmamakers lezen hier ook mee, dus wie weet komt je wens uit.
Er komt volgend jaar weer een BZV - is ons beloofd.

Inloggen om te reageren.

Tips voor een nieuwe serie BZV 10 dec 2018 13:51 #15

Zilte Deerne schreef : Ja , Tau, ik snap je wel , en dat zou ook heel fijn zijn, al dat uitdiepen enzo, ware het niet dat de programma's allemaal budgetgebonden zijn... dusja, wie gaat dat betalen... zoete lieve Gerritje?

10 minuten per keer meer zendtijd, de rest wordt 'onder het lopie door' meegenomen. Gaat geen tonnen extra kosten. :)

Inloggen om te reageren.

Tips voor een nieuwe serie BZV 11 dec 2018 16:32 #16

Jan schreef : Die "sjeu" was in het verleden in mijn beleving voldoende voorhanden.
Ik denk dat de sociale media een belangrijke rol spelen, de kandidaten worden wat meer uit de wind gehouden door juist de spraakmakende scenes achterwege te laten. Als dat klopt is dat natuurlijk hartstikke jammer, maar ik zou het wel snappen!

Reality tv draait op die momenten. Die haalt BZV er echt niet uit!

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.051 seconden