Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Vanaf zondag 23 februari 2020 rond 20:20 uur start Boer Zoekt Vrouw 20 feb 2020 13:38 #3654

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Welke vrouw vindt dit niet leuk? :)

Inloggen om te reageren.

Vanaf zondag 23 februari 2020 rond 20:20 uur start Boer Zoekt Vrouw 22 feb 2020 11:27 #3657

Inloggen om te reageren.

Vanaf zondag 23 februari 2020 rond 20:20 uur start Boer Zoekt Vrouw 24 feb 2020 18:44 #3665

Boeren zijn de laatste tijd negatief in het nieuws, ook met alle maatregelen die getroffen worden. Ik vraag me ook af of het programma van Yvon negatieve impact heeft op het aantal brieven aangezien daarin toch wel heel erg duidelijk wordt dat het leven op de boerderij lang niet altijd even romantisch is.

Maar hey, 't is nog steeds niet zo droevig gesteld als hier in het VK, waar de boeren heeeel erg blij reageren als ze tien brieven krijgen, want da's toch wel heel erg veel..... sja. ;)

Inloggen om te reageren.

Vanaf zondag 23 februari 2020 rond 20:20 uur start Boer Zoekt Vrouw 24 feb 2020 19:51 #3666

Klompendanseres schreef :
Maar hey, 't is nog steeds niet zo droevig gesteld als hier in het VK, waar de boeren heeeel erg blij reageren als ze tien brieven krijgen, want da's toch wel heel erg veel..... sja. ;)


Het VK heeft het voordeel dat je op diverse plekken nog lekker de ruimte hebt. Dit voordeel zou voor boeren ook een nadeel kunnen zijn in hun zoektocht naar de liefde. In Nederland woon je eigenlijk nergens echt ver van een stad of grote plaats vandaan. Laat staan dat je ver van je familie moet gaan wonen.
Misschien dat dat wel scheelt in het aantal brieven.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator