Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Welke vijf boeren gaan we in de TV-serie volgen en welke vijf online? 22 feb 2020 16:34 #3658

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Dat we Annemiek in de TV-serie gaan volgen is nu wel duidelijk, maar wie zijn de andere vier?
Als we dat weten is het meteen duidelijk welke boeren we in de online versie gaan volgen. Morgen weten we het zeker.

De andere vier boeren voor de TV-serie zijn naar mijn mening: Jan, Frans, Geert en Johan

Inloggen om te reageren.

Welke vijf boeren gaan we in de TV-serie volgen en welke vijf online? 22 feb 2020 19:12 #3659

Hollie schreef :
De andere vier boeren voor de TV-serie zijn naar mijn mening: Jan, Frans, Geert en Johan


Jan, Frans en Geert denk ik ook. Voor wat betreft de vierde boer twijfel ik tussen Bastiaan of Ronald.

Yvon vertelde dat het een serie vol verrassingen wordt. Misschien geldt dat al wel voor de vijf 'tv-boeren'. ;)
Annemiek gaat 100% door.

Inloggen om te reageren.

Welke vijf boeren gaan we in de TV-serie volgen en welke vijf online? 24 feb 2020 09:53 #3661

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
De brieven zijn geteld. Dit zijn de vijf boeren die je op tv verder gaat volgen! Boer Jan, Geert Jan, Geert, Bastiaan en boerin Annemiek. Op zondag 1 maart zie je hoe zij bedolven worden onder enthousiaste vrijgezellen tijdens de speeddates!

Onze paardenstalling- c.q. patatboer Geert Jan was duidelijk geëmotioneerd... een leuke vent.

De vijf overige boeren Ronald, Frans, Willem, Johan en John blijf je online volgen via onze webserie! Ook zij zullen volop gaan daten de komende tijd.

(er is blijkbaar weinig animo voor het forum ondanks de ruim 2.8 miljoen TV kijkers)

De webserie zie je elke zondag op onze website!

Inloggen om te reageren.

Welke vijf boeren gaan we in de TV-serie volgen en welke vijf online? 24 feb 2020 15:50 #3662

Hollie schreef : (er is blijkbaar weinig animo voor het forum ondanks de ruim 2.8 miljoen TV kijkers)


Ja, jammer hè Hollie. Gisterenavond heb ik wel een aantal malen anoniem gekeken of er al wat reacties waren op de uitzending van gisteren. Ik zag dat er wat bekende namen keken en ook 30 onbekenden, maar niemand die er behoefte aan had om iets aan te maken of te melden.
Helaas, tijdens de vorige uitzending werd er al heel veel minder meegedacht en gepraat in vergelijk met vorige jaren, maar nu... Geen idee, waar iedereen is. Ook nog geen verslagen gelezen; voorheen was "men" er als de kippen bij om zijn schrijfsel hier te plaatsen.
Misschien moet iedereen nog een beetje warmdraaien en komen de diehards alsnog weer gezellig meepraten!!

Inloggen om te reageren.

Welke vijf boeren gaan we in de TV-serie volgen en welke vijf online? 24 feb 2020 18:10 #3663

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Een aantal BZV diehards hebben het forum aan de wilgen gehangen en die missen we nu!

Inloggen om te reageren.

Welke vijf boeren gaan we in de TV-serie volgen en welke vijf online? 24 feb 2020 18:41 #3664

Ik kon de aflevering vandaag pas zien en vergeet niet.. het Zuiden viert carnaval! Dat scheelt wellicht ook in de reacties hier.

Inloggen om te reageren.

Welke vijf boeren gaan we in de TV-serie volgen en welke vijf online? 24 feb 2020 19:58 #3667

Het forum is natuurlijk ook wat in de vergetelheid geraakt. De mensen moeten het misschien weer even vinden. Evengoed wordt het nooit meer zoals 'vroeger'. Sociale media slokken heel veel tijd op tegenwoordig, tijd die ze dan niet meer over hebben voor een forum. Op zich wel jammer want dit schrijft en leest een stuk makkelijker dan die kreten en tags op Facebook e.d.
Maar ja, de mensen moeten het uiteindelijk doen en leuk maken.

Inloggen om te reageren.

Welke vijf boeren gaan we in de TV-serie volgen en welke vijf online? 25 feb 2020 13:44 #3686

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Helemaal mee eens... :thumbs-up:

Inloggen om te reageren.

Welke vijf boeren gaan we in de TV-serie volgen en welke vijf online? 26 feb 2020 22:59 #3690

"Een aantal BZV diehards hebben het forum aan de wilgen gehangen en die missen we nu! "

Aaaaaawh, hebben jullie me gemist?? That is so sweet :blush:
Ik jullie ook hoor, althans, vanaf zondagavond 9 uur toen ik ineens ontdekte dat de boeren weer terug op tv waren...
Waaa...??? Kijken! En wel nu, vanaf het begin! :woohoo:

Maar die avond en daarna, nog geen tijd gehad om naar 't forum te gaan. Maar nu ben ik er weer :cheese:

Inloggen om te reageren.

Welke vijf boeren gaan we in de TV-serie volgen en welke vijf online? 27 feb 2020 09:32 #3699

Laura36 schreef : Aaaaaawh, hebben jullie me gemist?? That is so sweet :blush:

Hahaha, ja fijn dat je er ook weer bent!!
Ik hoop dat wanneer de afleveringen weer een beetje lopen dat er nog meer mensen komen én reageren. Dat maakt een forum juist zo leuk.

Inloggen om te reageren.

Moderators: Moderator