Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Diverse uit afl. 2 19 sept 2023 21:07 #6056

• Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 1
Hoi allemaal! Zijn jullie er ook weer?
Zondag had ik iets anders, maar vanmiddag dan de tweede aflevering teruggekeken. Best wel weer een hoop brieven voor BZV'ers in het buitenland. Tof voor ze!

Hadden de 'zitjes' waar de boeren hun brieven kregen nou niet anders gekund. Nu moest diegene die de meeste brieven had, al die zware post boven in de molen zien te krijgen, wel met hulp, maar toch. Terwijl haar zus ook nog zwanger was. Niet helemaal logisch.

Ik vroeg me nog af waarom de verschillende boeren in het buitenland zitten, (van Claudia was het wel duidelijk) maar ik zie/hoor nu dat ze het in de Voorstelronde al daarover hadden (had het niet allemaal onthouden, haha).

Ik verheug me op dit nieuwe seizoen!

Inloggen om te reageren.

Diverse uit afl. 2 20 sept 2023 00:16 #6057

Hai Laura, ook weer trouw aanwezig zie ik.   Ik heb alleen vanaf halverwege de uitzending kunnen bekijken. Hopelijk vind ik nog even tijd om deze in z'n geheel terug te kijken.
Op die van Bernice na vind ik het aantal brieven niet bijzonder hoog. Weet ik wel dat slechts één brief voldoende kan zijn maar toch...
Ik begrijp best dat het er bij Bernice behoorlijk veel zijn. Zelf ziet zij het niet zo maar ze heeft iets over zich waar menig jongenshart sneller van gaat kloppen. 

Inloggen om te reageren.

Diverse uit afl. 2 23 sept 2023 00:35 #6058

Ha Laura en Taurus, leuk jullie reacties te lezen. Wie weet komt de oude garde straks toch weer aanschuiven.
Ik heb even teruggezocht op dit forum hoeveel brieven de vorige internationale boeren gekregen hadden, seizoen 2016-2017:
David 88 stuks,
Herman 40 stuks,
Marc 829 stuks,
Riks 36 stuks en
Olke 206 stuks.
Nu hebben alleen David en Herman nog hun geliefde dame uit die serie BzV.: David & Mara en Herman & Fleur.
Marc zijn relatie met Annekim heeft na een tijdje averij opgelopen. Enige tijd later kreeg Marc een relatie met Merel; samen met haar startte hun gezin.
Riks heeft geen liefde overgehouden aan zijn deelname aan BzV. Maar, vrij snel na de opnames vond hij de liefde bij Nicole, een dame uit dezelfde kerk die erg belangrijk voor hem is.
Olke is na de afleveringen ook alleen overgebleven. Hij heeft -na de drukte van de opnames- Karen leren kennen. Helaas overleed Karen voordat er een trouwerij had plaats kunnen vinden. Daarna vond hij de liefde bij de Nederlands-Amerikaanse Hilda; na een aantal jaar liep deze relatie helaas op niets uit. Nu is hij getrouwd met Jenny.
Dus: hoeveel of hoe weinig brieven de internationale boer cq boerin ook krijgt, het zegt niets of de (nieuwe) liefde van zijn/haar leven hier tussen zit en blijft! 

Inloggen om te reageren.

Diverse uit afl. 2 24 sept 2023 17:44 #6059

Op de valreep toch de uitzending in z'n geheel kunnen zien.   
Met Bernice hebben we qua 'warmlopen' weer een Janine-a-like te pakken.   Wel heb ik en beetje het gevoel dat zij er uiteindelijk makkelijker voor zal kiezen dan de Limburgse schapenhoudster. Maar 430 brieven doorploegen op een dagje is een behoorlijke opgave...

Haico gaat wel succes hebben tijdens deze serie. Hij is niet van al te kritisch zijn dus moet het raar lopen wil er geen voltreffer tussen zitten.

Bij Claudia gaat het ook wel lukken verwacht ik. Toch vind ik haar een compleet a-typische boerin. Zodoende denk ik dat zij niet per sé iemand zoekt die affiniteit met het boerenleven heeft. Goed mogelijk als zij het met iemand goed kan vinden die er een ander leven op nahoudt zij met de boerderij gaat stoppen. Ben benieuwd wat zij voor mannen uitgekozen heeft.

Piet zal de "Hans" van deze serie worden. Aardige vent waar een aardige vrouw op afkomt. Zij zit wel tussen de brieven verwacht ik.

Richard, door zijn vriend Knollie genoemd... Dat vraagt natuurlijk om uitleg.   
Verschillende knappe dames zag ik voorbij komen. 'Slechts' 60 brieven kunnen dan inderdaad een hele opgave zijn.   
Plaatje eerst, dan hopen dat haar verhaal ook matcht met jouw gedachtes. Zo niet, plaatje toch (tijdelijk) wegleggen. Andere brief, beter verhaal, plaatje misschien minder. Ook even (tijdelijk) wegleggen. Och man, wat een gedoe.   
Tot slot blijft de brief die hij als eerste als "ja" bestempelde het meest bij hem beklijven. Zoiets als bij Evert zeg maar. 

Inloggen om te reageren.

Diverse uit afl. 2 24 sept 2023 22:19 #6060

• Laura36
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 1

Hai Laura, ook weer trouw aanwezig zie ik. 
(...)
Ik begrijp best dat het er bij Bernice behoorlijk veel zijn. Zelf ziet zij het niet zo maar ze heeft iets over zich waar menig jongenshart sneller van gaat kloppen. 

Hai Taurus, ja superleuk weer

Kan ik me goed voorstellen hoor. Eén van de jongens bij Bernice verwoordde dat in afl 3 als:
"mooie ogen om in te kijken, dat je er gelukkig van wordt"
(aaaawh... sweet  )

Inloggen om te reageren.

Diverse uit afl. 2 24 sept 2023 22:31 #6062

• Laura36
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 1

Ha Laura en Taurus, leuk jullie reacties te lezen. Wie weet komt de oude garde straks toch weer aanschuiven.
Ik heb even teruggezocht op dit forum hoeveel brieven de vorige internationale boeren gekregen hadden, seizoen 2016-2017:

Ha Bakkertje, gezellig om je ook weer te zien. En erg handig dat je een update gaf hoe het de vorige internationale boeren vergaan is

Inloggen om te reageren.

Diverse uit afl. 2 24 sept 2023 22:38 #6063

• Laura36
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 1

(...)
Richard, door zijn vriend Knollie genoemd... Dat vraagt natuurlijk om uitleg.   
Verschillende knappe dames zag ik voorbij komen. 'Slechts' 60 brieven kunnen dan inderdaad een hele opgave zijn.   
Plaatje eerst, dan hopen dat haar verhaal ook matcht met jouw gedachtes. Zo niet, plaatje toch (tijdelijk) wegleggen. Andere brief, beter verhaal, plaatje misschien minder. Ook even (tijdelijk) wegleggen. Och man, wat een gedoe.   
Tot slot blijft de brief die hij als eerste als "ja" bestempelde het meest bij hem beklijven. Zoiets als bij Evert zeg maar. 

Je zou bijna zeggen dat je ervaring hebt... 
Maarre, wat heeft dat met Richard en 'Knollie' te maken?

Inloggen om te reageren.

Diverse uit afl. 2 25 sept 2023 10:19 #6070

Op de valreep toch de uitzending in z'n geheel kunnen zien.   
Met Bernice hebben we qua 'warmlopen' weer een Janine-a-like te pakken.   Wel heb ik en beetje het gevoel dat zij er uiteindelijk makkelijker voor zal kiezen dan de Limburgse schapenhoudster... et cetera

Dat dacht ik in eerste instantie ook, ze lijkt wel wat op Janine. Maar toch denk ik dat beide dames niet te vergelijken zijn. Janine heeft een relatie gehad die haar zelfvertrouwen geen goed gedaan heeft; zodoende stond Janine al bij het begin van BzV met 2-0 achter. Bernice gaat wat dit betreft nog fris beginnen. Wellicht heeft zij op andere vlakken bagage opgedaan, maar als het nu allemaal goed af gaat lopen dan kan dat voor haar zelfvertrouwen juist tot een winst van 2-0 voorsprong leiden!

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1