Op de valreep toch de uitzending in z'n geheel kunnen zien.
Met Bernice hebben we qua 'warmlopen' weer een Janine-a-like te pakken.
Wel heb ik en beetje het gevoel dat zij er uiteindelijk makkelijker voor zal kiezen dan de Limburgse schapenhoudster. Maar 430 brieven doorploegen op een dagje is een behoorlijke opgave...
Haico gaat wel succes hebben tijdens deze serie. Hij is niet van al te kritisch zijn dus moet het raar lopen wil er geen voltreffer tussen zitten.
Bij Claudia gaat het ook wel lukken verwacht ik. Toch vind ik haar een compleet a-typische boerin. Zodoende denk ik dat zij niet per sé iemand zoekt die affiniteit met het boerenleven heeft. Goed mogelijk als zij het met iemand goed kan vinden die er een ander leven op nahoudt zij met de boerderij gaat stoppen. Ben benieuwd wat zij voor mannen uitgekozen heeft.
Piet zal de "Hans" van deze serie worden. Aardige vent waar een aardige vrouw op afkomt. Zij zit wel tussen de brieven verwacht ik.
Richard, door zijn vriend Knollie genoemd... Dat vraagt natuurlijk om uitleg.
Verschillende knappe dames zag ik voorbij komen. 'Slechts' 60 brieven kunnen dan inderdaad een hele opgave zijn.
Plaatje eerst, dan hopen dat haar verhaal ook matcht met jouw gedachtes. Zo niet, plaatje toch (tijdelijk) wegleggen. Andere brief, beter verhaal, plaatje misschien minder. Ook even (tijdelijk) wegleggen. Och man, wat een gedoe.
Tot slot blijft de brief die hij als eerste als "ja" bestempelde het meest bij hem beklijven. Zoiets als bij Evert zeg maar.