Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Hebben we er weer zin in? 16 sept 2018 16:51 #1955

We tellen inmiddels 126 dagen ná 13 mei, de dag dat we met z'n allen kennis hebben kunnen maken met de 10 nieuwe boeren die opzoek gaan naar de ware.
In de tussentijd hebben wij de 'tijd moeten doden' ;) in een lange warme, bijtijds een hete, zomer. Kenmerkend was nog meer dat het een uitzonderlijk droge zomer geweest is.
Nu is de vraag hoe dit bij de boeren op het liefdespad verlopen is. Was het voor hen een hete zomer of ging het er wat droogjes aan toe? ;)

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 16 sept 2018 17:00 #1956

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Hi Admin,

Op je vraag "of we er weer zin in hebben '?, is het antwoord : Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Vanavond eerst pizza eten met de club, en dan met z'n allen voor de buis. Wij staan in de popel-modus dus laat maar komen!
En hoe ga jij kijken? Ook met de hele familie / club / samen met de kat/hond of in je up?

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 16 sept 2018 21:31 #1958

We hebben er zin in!! :woohoo:

En nee, het viel niet tegen. Leuke uitzending, leuke reacties, leuke boeren, ik ben weer heel benieuwd hoe ze het er weer af gaan brengen! :)

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 16 sept 2018 21:45 #1959

Wat was dat nou met Remco? Bij de tent vertelde Yvon dat het één brief scheelde of hij door zou gaan naar de te volgen vijf. Okee, dat kan. Later vertelde ze in een voice-over dat Remco in de tussentijd met meerdere dames innig contact gehad heeft en daarom zou hij niet gevolgd worden. Maar hij zou toch al niet gevolgd worden? Of wordt er ook geen voortgang vermeld op de site?

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 16 sept 2018 21:48 #1960

Viel mij ook al op, beetje raar.
Vermoedelijk volgen ze hem ook niet op de site... effe checken

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 16 sept 2018 21:57 #1961

  • Robert
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Remco word vanaf nu niet meer gevolgd op de BZV site. Heeft beetje fraude gepleegd en dat begrijp ik wel van BZV dat ze hem nu uitsluiten.

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 16 sept 2018 21:59 #1962

Angela kijkt Boeren van AD.nl schrijft al een stukje en daarin heeft ze als kop "O nee boer Remco doet een Richardje", hij zou vóór de uitzending al aan het daten zijn geslagen...

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 16 sept 2018 22:04 #1963

Op de site (de officiële BzV-site dus)
zie ik niks speciaals staan.
Hij was zo nieuwsgierig hoe dat zou zijn met als je gevolgd wordt... maarja, kennelijk iets te nieuwsgierig en te weinig geduld ;)

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 16 sept 2018 22:13 #1964

Hier schuilt een schone taak voor Mariët van de katern Privé waarin zij hem gaat volgen. :)

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 16 sept 2018 22:14 #1965

Angela kijkt Boeren van AD.nl schrijft al een stukje en daarin heeft ze als kop "O nee, boer Remco doet een Richardje", hij zou vóór de uitzending al aan het daten zijn geslagen, ook zou hij vrouwen gevraagd hebben voor hem te schrijven... Er staat een uitgebreidere uitleg op de BZV-site, met zijn excuses en spijt. Hij was een beetje dom inderdaad. Wellicht gewoon onzeker: straks schrijft er niemand, laat ik alvast voor wat post zorgen... Maar naar mijn mening terecht dat hij nu niet meer gevolgd zal gaan worden: de schrijfsters/schrijvers moeten er van uit kunnen gaan dat zij een eerlijke kans hebben.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator