Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Hebben we er weer zin in? 16 sept 2018 22:46 #1966

Ja, ik had er zeker zin in! En ik heb ook weer genoten. Net even hier een ander topic terug gelezen en ik zie dat ik er met mijn voorspelling aardig naast zat. Al "had" ik er ook twee "goed" (Jaap en Michelle) en zit mijn "reservegetal" Marnix er toch ook bij. Leuk dat jonge Wim er ook bij zit, en ook leuk dat hij zoveel brieven had! En ik ben blij dat Steffi veel brieven heeft gehad en ook in de uitzendingen gaat komen. Ik ga deze boeren vast weer met veel plezier volgen!

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 16 sept 2018 23:43 #1967

Opvallend dat er dit jaar in verhouding weinig brieven geschreven zijn. Er was een record aantal boeren die geschreven hebben omdat zij mee wilden doen, maar alleen Wim en Michelle hebben boven de 100 (resp. 333 en 326) brieven ontvangen. Marnix 75 en Steffi en Jaap nog net geen 50 brieven (resp. 49 en 48). Jammer genoeg voor Remco (47), Jan (33), Saskia, Rudie (elk 9) en voor Wilfred (6) is de hoeveelheid brieven (net) niet genoeg voor de speed-date. Een waarheid als een koe: er hoeft er maar één de juiste te zijn! Ik hoop dat er een juiste voor iedereen bijzit...

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 16 sept 2018 23:46 #1968

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Het koningshuis kijkt ook graag bzv en ik hoorde Máxima al zeggen..... "Dat was een beetje dom, Remco".

Nu is een beetje dom een understatement als je weet wat de spelregels zijn. En ik neem aan dat dat wel vooraf bekend is. Per slot bestaat het bzv-spel al sinds 2004. Maar toch... bzv organiseerde een schuurfeest en dan is het kijken en niet aankomen? Niks menselijks is ons vreemd en het vlees is wel eens zwak...
Maargoed , het is nu wel ' ajuusjoepdoeidemazzel ' Remco....

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 16 sept 2018 23:57 #1969

Zilte Deerne schreef : Het koningshuis kijkt ook graag bzv en ik hoorde Máxima al zeggen..... "Dat was een beetje dom, Remco".

Nu is een beetje dom een understatement als je weet wat de spelregels zijn. En ik neem aan dat dat wel vooraf bekend is. Per slot bestaat het bzv-spel al sinds 2004. Maar toch... bzv organiseerde een schuurfeest en dan is het kijken en niet aankomen? Niks menselijks is ons vreemd en het vlees is wel eens zwak...
Maargoed , het is nu wel ' ajuusjoepdoeidemazzel ' Remco....


Het ging er juist om dat hij vóór het schuurfeest al contact had gehad, intensief contact nog wel...

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 17 sept 2018 09:12 #1970

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Bakkertje1960 schreef :

Zilte Deerne schreef : Het koningshuis kijkt ook graag bzv en ik hoorde Máxima al zeggen..... "Dat was een beetje dom, Remco".

Nu is een beetje dom een understatement als je weet wat de spelregels zijn. En ik neem aan dat dat wel vooraf bekend is. Per slot bestaat het bzv-spel al sinds 2004. Maar toch... bzv organiseerde een schuurfeest en dan is het kijken en niet aankomen? Niks menselijks is ons vreemd en het vlees is wel eens zwak...
Maargoed , het is nu wel ' ajuusjoepdoeidemazzel ' Remco....




Het ging er juist om dat hij vóór het schuurfeest al contact had gehad, intensief contact nog wel...


....dat had ik nog niet meegekregen Bakkertje, toen ik de serie zag. Zal voortaan mij eerst inlezen. ;)

Trouwens, wie had gedacht dat Jan niet door zou gaan in de tv-serie? Ik was verbaasd. Een mens kan zich vergissen.
Mooi om te zien hoe de vader van Jaap glunderend keek, en Jaap zelf ook. Ik lag stuk van het lachen bij Marnix: hij zag het niet zitten met een paardenmeisje en laat hij nou 7 ( zeven! ) knollenkeizerinnen kiezen. Ja, die jongen heeft humor.:D

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 17 sept 2018 12:06 #1972

Zilte Deerne schreef :
Trouwens, wie had gedacht dat Jan niet door zou gaan in de tv-serie? Ik was verbaasd. ...


Ja inderdaad, ik ook. Maar aan de andere kant: 33 brieven is toch niet niets. Misschien wel fijn om nu in de rust verder te kijken en kennis te maken met de dames die het schrijven hebben aangedurfd. Leuke kinderen zaten er aan die tafel. Een mooi plaatje!

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 17 sept 2018 12:56 #1973

Het was een leuke opening van het seizoen gisteravond met een afloop die ik niet verwacht had !
Die Remco toch , hij was al vast begonnen zonder ons .
Logisch dat BZV hier niet verder mee gaat hij kan het zo te zien prima zelf regelen , een ding snap ik niet als hij meerdere vrouwen er van weet te overtuigen voor hem te willen gaan waarom doet hij dan toch in hemelsnaam mee aan dit programma ?
Was hij zo bang om weinig respons te krijgen of wilde hij kost wat kost zoveel mogelijk post om vooral op t.v. te blijven , hoe dan ook het verdient geenzins de schoonheidsprijs !

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 17 sept 2018 15:16 #1976

Ik nam aan dat Yvon bedoelde dat ze hem ook online niet gaan volgen.

Het minder aantal brieven viel mij ook al op, met een paar flinke uitschieters dan wel. Misschien heeft dat andere programma van Yvon dan toch negatief effect gehad, hoewel.. werd dat pas uitgezonden nadat de brieven verzonden waren? Weet ik niet precies meer.

Beetje off-topic, maar ik las gisteren ook nog een artikel over ons Yvon zelf. Die boert er stiekem best goed bij....
www.trouw.nl/home/hoe-onafhankelijk-is-yvon-jaspers-~a2edb5dd/

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 20 sept 2018 21:31 #2004

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Bakkertje1960 schreef :

Zilte Deerne schreef :
Trouwens, wie had gedacht dat Jan niet door zou gaan in de tv-serie? Ik was verbaasd. ...


Ja inderdaad, ik ook. Maar aan de andere kant: 33 brieven is toch niet niets. Misschien wel fijn om nu in de rust verder te kijken en kennis te maken met de dames die het schrijven hebben aangedurfd. Leuke kinderen zaten er aan die tafel. Een mooi plaatje!


Ben wel erg benieuwd wie het gaat worden bij ons Jan. Ik hoop een pittige tante die hem vleugels geeft, zodat hij toch nog es gaat vliegen.

Wat anders: ik had vandaag weer een tena-momentje toen ik de speeddate-video zag, de dames en heren in de trein jaja, in sneltreinvaart een beetje speeden en spieden. Op een genant momentje na ( stilte, stilte eh stillllllllte bij boer Wim en zijn tafeldame -0.15) rolde ik van mijn stoel bij momentje -0.25 met boer Jaap. Je kon me opvegen. Werkelijk waar, ik lag compleet in een krul.

Jaah bedankt... :D

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 21 sept 2018 12:48 #2011

Zilte Deerne schreef :

Op een genant momentje na ( stilte, stilte eh stillllllllte bij boer Wim en zijn tafeldame -0.15) ...


Misschien zaten zij even in de stilte-coupé...

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator