Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Hebben we er weer zin in? 21 sept 2018 18:26 #2014

Bakkertje1960 schreef :

Zilte Deerne schreef :

Op een genant momentje na ( stilte, stilte eh stillllllllte bij boer Wim en zijn tafeldame -0.15) ...


Misschien zaten zij even in de stilte-coupé...


Ze reden een dominee voorbij. ;)

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 21 sept 2018 18:57 #2015

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef :

Bakkertje1960 schreef :

Zilte Deerne schreef :

Op een genant momentje na ( stilte, stilte eh stillllllllte bij boer Wim en zijn tafeldame -0.15) ...


Misschien zaten zij even in de stilte-coupé...


Ze reden een dominee voorbij. ;)


Voor wie alles behalve stilte wil maar een wylde boerinne én een dominee: muziektheaterijlst.nl/de-wylde-boerinne/

Ik zeg je: dit is vuurwerk! ;)

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 21 sept 2018 23:00 #2016

Bakkertje1960 schreef : Opvallend dat er dit jaar in verhouding weinig brieven geschreven zijn. Er was een record aantal boeren die geschreven hebben omdat zij mee wilden doen, maar alleen Wim en Michelle hebben boven de 100 (resp. 333 en 326) brieven ontvangen. Marnix 75 en Steffi en Jaap nog net geen 50 brieven (resp. 49 en 48). Jammer genoeg voor Remco (47), Jan (33), Saskia, Rudie (elk 9) en voor Wilfred (6) is de hoeveelheid brieven (net) niet genoeg voor de speed-date. Een waarheid als een koe: er hoeft er maar één de juiste te zijn! Ik hoop dat er een juiste voor iedereen bijzit...

Klompendanseres schreef : Ik nam aan dat Yvon bedoelde dat ze hem ook online niet gaan volgen.

Het minder aantal brieven viel mij ook al op, met een paar flinke uitschieters dan wel. Misschien heeft dat andere programma van Yvon dan toch negatief effect gehad, hoewel.. werd dat pas uitgezonden nadat de brieven verzonden waren? Weet ik niet precies meer.


Niets ten nadele van de boeren maar ik denk dat het relatief lage aantal (met name v.w.b. Wim en Michelle) meer te maken heeft met dat zij in mindere mate de 'Wehkamp-looks' hebben in vergelijking tot bijvoorbeeld Tom, Marc en ook Agnes. Ze zien er gemiddeld goed uit maar missen het speciale. En dan trekt het toch minder om in de pen te klimmen.

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 23 sept 2018 13:35 #2025

Zilte Deerne schreef : Voor wie alles behalve stilte wil maar een wylde boerinne én een dominee: muziektheaterijlst.nl/de-wylde-boerinne/

Ik zeg je: dit is vuurwerk! ;)


Jammer, veel te ver weg voor mij. Maar het lijkt mij zeker een mooi om te lezen: een verhaal over een vrouw met ballen. Ik ga kijken of ik het kan bestellen...

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 23 sept 2018 13:35 #2026

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef :

Bakkertje1960 schreef : Opvallend dat er dit jaar in verhouding weinig brieven geschreven zijn. Er was een record aantal boeren die geschreven hebben omdat zij mee wilden doen, maar alleen Wim en Michelle hebben boven de 100 (resp. 333 en 326) brieven ontvangen. Marnix 75 en Steffi en Jaap nog net geen 50 brieven (resp. 49 en 48). Jammer genoeg voor Remco (47), Jan (33), Saskia, Rudie (elk 9) en voor Wilfred (6) is de hoeveelheid brieven (net) niet genoeg voor de speed-date. Een waarheid als een koe: er hoeft er maar één de juiste te zijn! Ik hoop dat er een juiste voor iedereen bijzit...

Klompendanseres schreef : Ik nam aan dat Yvon bedoelde dat ze hem ook online niet gaan volgen.

Het minder aantal brieven viel mij ook al op, met een paar flinke uitschieters dan wel. Misschien heeft dat andere programma van Yvon dan toch negatief effect gehad, hoewel.. werd dat pas uitgezonden nadat de brieven verzonden waren? Weet ik niet precies meer.


Niets ten nadele van de boeren maar ik denk dat het relatief lage aantal (met name v.w.b. Wim en Michelle) meer te maken heeft met dat zij in mindere mate de 'Wehkamp-looks' hebben in vergelijking tot bijvoorbeeld Tom, Marc en ook Agnes. Ze zien er gemiddeld goed uit maar missen het speciale. En dan trekt het toch minder om in de pen te klimmen.


...aan de hete zomer heeft het iig niet gelegen : www.mediacourant.nl/2018/09/yvon-jaspers...or-boer-zoekt-vrouw/

Trouwens: vanavond komt er een verrassend iets ... dus kijken allemaal ;)

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 23 sept 2018 13:43 #2028

Zilte Deerne schreef :
Trouwens: vanavond komt er een verrassend iets ... dus kijken allemaal ;)


Dat weet zij weer... :mmm:

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 23 sept 2018 21:44 #2035

Had er zeker zin in!

Ik wil dit soort dingen niet missen :silly:

Yvon: "Marnix, wat doe je, help?! Zo begint ze."
Marnix: "Hoe eindigt ze?"

De boer die uiteindelijk zo'n beetje wordt weggestuurd om zelf rustig de brieven te gaan lezen.

In een brief aan Rudie staat dat een vrouw bomen wil komen kappen.
Rudie: "Er staan er wel een paar die weg mogen"

We zijn weer echt begonnen met BzV... !! :side:

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 23 sept 2018 23:23 #2046

Ik heb er zeker weer zin in! Ook dit jaar schrijf ik weer elke week een blog over de uitzending, dit is de link van vorige week:

meerdansandra.nl/2018/09/boer-zoekt-vrouw-2018-de-brieven/

Inloggen om te reageren.

Hebben we er weer zin in? 23 sept 2018 23:52 #2049

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Gezellig dat je er bij bent Sandra, zojuist jouw epistel gelezen, ook al zo'n mooie! Heerlijk die aanvoer van verschillende kijkjes en blikjes... heb mijn leesplank al geruimd voor de komende weken. Fijn voor het slapen gaan of bij de koffie in de vroege morgen!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: Moderator