Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Boer Jan

Boer Jan 01 okt 2018 12:07 #11

Laura36 schreef : Of het vonkje uit de brief nu een vonk gaat worden in het echt... :mmm:

Hee Laura.... ze hebben de webserie van boer Jan ineens verwijderd? #hoekandatnou? :mmm:

Inloggen om te reageren.

Boer Jan 01 okt 2018 23:30 #12

Op de homepage boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl van BZV is met een beetje naar onderen scrollen de video van Jan nog gewoon te zien. Inderdaad is deze video niet ondergebracht bij de webserie. Foutje van de webmaster denk ik...

Inloggen om te reageren.

Boer Jan 02 okt 2018 10:05 #13

Taurus schreef : Op de homepage boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl van BZV is met een beetje naar onderen scrollen de video van Jan nog gewoon te zien. Inderdaad is deze video niet ondergebracht bij de webserie. Foutje van de webmaster denk ik...

Tau, das juist het gekke: Jan stónd bij de Webserie, alleen daar is íe weggehaald. Zou hij soms een verzoek hebben ingediend om niet zo in de 'picture' te hoeven staan?

Hij heeft trouwens wel een leuke trip naar Texel gemaakt, das ook daten maar dan andersom. Dat wordt een nieuw format voor een nieuw program: Pensionhoudster zoekt handige vent. Vraag me trouwens af of hij Kitty van het eiland krijgt, meestal heb je met eilanders nog niet aan tien paarden genoeg om ze van hun zandplaat af te krijgen. Maar ach, hij was aan het afbouwen dus ik zie het nog wel voor me dat boer Jan ' all the way' gaat emigreren naar die groene Oase in de Noordzee.... en dát zonder ervoor te hoeven vliegen.... ;) .... wordt vervolgd.

Inloggen om te reageren.

Boer Jan 02 okt 2018 22:48 #14

Zilte Deerne schreef :
Hee Laura.... ze hebben de webserie van boer Jan ineens verwijderd? #hoekandatnou? :mmm:

Geen idee hoe dat kan, ik zag het filmpje via de hoofdpagina idd.
Je suggestie dat ie dan niet zo in de picture zou staan, vind ik nog zo gek nog niet... :whistle:

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.223 seconden