Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

De keuze van Hans 13 mrt 2022 22:40 #5396

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Margriet, Dinie en Annette.

Hans peilende zou ik denken dat Annette naast Dinie ook wel een serieuze kanshebber is. Toch voor m'n gevoel zou ik zeggen dat Dinie het uiteindelijk gaat worden.
Ik denk dat we bij hen nog wel een paar biggelmomenten gaan zien...

Inloggen om te reageren.

De keuze van Hans 13 mrt 2022 23:17 #5402

Bij Dinie had ik juist het idee dat zij wat terughoudender was geworden.
Margriet kwam verrassender naar voren deze aflevering. In elkgeval 3 lieve spontane dames, die elkaar ongetwijfeld nog eens gaan zien, ongeacht de afloop.

Inloggen om te reageren.

De keuze van Hans 14 mrt 2022 00:58 #5413

Mijn keuzes had ik gevormd door de interviews van de briefschrijvers te lezen. Zodoende kwam ik op de keuze van Ria, Dinie en Annette. Tijdens het 'dansen' was nog niet echt te zien, wie of Hans wel of niet zou gaan kiezen. Maar tijdens de lunch kwam daar al snel duidelijkheid in. Lieve Ria zag Hans zo graag; het liefst van 's morgens vroeg tot 's avonds laat... Hans kreeg het er benauwd van en koos voor Margriet (toch uitzoeken of Hans zijn Grietje nou hier vindt), Dinie ( zijn buurtgenote) en de enthousiaste en warme Annette. Dat Hans een attente man is dat hadden we al eerder gezien, maar erg lief dat hij de twee afgevallen dames zo'n hart onder de riem stak dat zij echt niet alleen moesten blijven, dat er bij hen in de buurt vast een fijne man te vinden was die bij hen zou passen!

Inloggen om te reageren.

De keuze van Hans 14 mrt 2022 01:02 #5414

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Oeh, ik dacht echt dat dat vrouwtje met die rode bloes er wel bij zou zitten, maar ik denk inderdaad dat die toch iets TE benauwend op Hans overkwam, door die uitspraak dat ze liefst alles samen wilde doen...

Inloggen om te reageren.

De keuze van Hans 14 mrt 2022 11:00 #5424

Dinie gaat het volgens mij worden...

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1