Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

De keuze van Jouke 13 mrt 2022 22:47 #5397

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Lotte, Karlijn en Marion

Vorige week dacht ik dat het Marinke zou worden in plaats van Lotte. Verkeerde inschatting. De andere twee waren al wel duidelijk. ;)
Ja, alle drie leuk. Toch heeft Marion vergeleken met de andere twee het stukje extra. Kweenie, vriendelijk met stijl. Zelfs een overall staat haar goed. Maar daar gaat het niet om natuurlijk. ;)

Inloggen om te reageren.

De keuze van Jouke 13 mrt 2022 23:58 #5404

Jouke heeft deze aflevering geen fans erbij gekregen. Jammer van de leuke kop dat ie zo respectloos over vrouwen praat. Denk dat Marion de enige serieuze optie voor hem is. Als ik Marion was, zou ik gaan lopen.

Inloggen om te reageren.

De keuze van Jouke 14 mrt 2022 00:13 #5407

Sabine zou (na alle interviews gelezen te hebben) volgens mij het beste passen bij Jouke; helaas zij werd niet uitgekozen voor de logeerpartij. Karlijn en Marion stonden bij mij ook op het logeerlijstje. Lotte lijkt mij zeker een aardige meid, maar ik dacht meer te lezen dat zij wilde verhuizen dan dat ze op zoek was naar een liefde. Bij Karlijn moet ik erg aan Milou van boer Bastiaan (vorig seizoen) denken.

Inloggen om te reageren.

De keuze van Jouke 14 mrt 2022 08:29 #5418

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0

Bij Karlijn moet ik erg aan Milou van boer Bastiaan (vorig seizoen) denken.

Ja, dat had ik ook!

Jouke heeft wel drie bloedmooie meiden gekozen!

Maar ik denk dat hij uiteindelijk voor Lotte gaat kiezen. Zij heeft een hele lieve, positieve, vrolijke uitstraling en hij noemde haar zorgzaam. De andere twee meiden komen toch ietsje stadser over.

Inloggen om te reageren.

De keuze van Jouke 14 mrt 2022 10:50 #5421

In het verleden hadden we ook een Karlijn van 40%

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1