Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

De keuze van Janine 13 mrt 2022 22:52 #5398

Sander, Michiel en Christiaan.

Vorige week had ik al bedacht dat Michiel weleens de eindkandidaat zou kunnen worden. Welnu, hij zit dus bij de drie.
Sorry voor de andere twee, maar zij zijn er nog bij voor de vorm...

Michiel for citytrip.

Inloggen om te reageren.

De keuze van Janine 14 mrt 2022 00:22 #5408

Denk idd Michel. Daar was een ongemakkelijk stiltemoment, waar hun blikken zoveel meer vertelde.

Inloggen om te reageren.

De keuze van Janine 14 mrt 2022 00:39 #5410

Op mijn lijstje staat Sander met stip op nummer één. Michiel lijkt mij een hele aardige man; het zou kunnen dat zij samen al wat extra oogkontacten hadden en dat hij zich daardoor wat ongemakkelijker voelde dan op de briefschrijf-ronde. Christiaan lijkt mij een hele vrolijk ogende man. In eerste instantie dacht ik eigenlijk dat hij nog wat 'jong' zou zijn voor Janine, maar daar heb ik mij denk ik in vergist.
Alleen: Janine wil een pittige kerel en zo zag ik Christiaan en Michiel helemaal niet en Sander zeker wel.

Inloggen om te reageren.

De keuze van Janine 14 mrt 2022 01:08 #5415

Volgens mij wordt t Michiel of Sander, ben benieuwd. Christiaan komt toch iets te lief nog over en dat wilde ze toch niet meer? Michiel toonde Wel steeds initiatief met van alles. ik denk dat dat wel opviel bij Janine en Sander is gewoon lekker vlot. Valt me trouwens op dat Janine zelf steeds minder vlot is... in het eerste voorstelrondje was ze veel spontaner. Ze is nu steeds wat stillig en heel anders dan het bierdrinkende feestbeest wat in het begin geschetst werd...

Inloggen om te reageren.

De keuze van Janine 14 mrt 2022 10:57 #5423

Ze heeft wel de leukste kerels gekozen, maar met wie zij in zee gaat is 100% onzeker.

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1