Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Algemene zaken over aflevering 3 02 mrt 2020 18:42 #3768

Hoe zilt wil je het hebben? :thumbs-up:
Het kan altijd beter...

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over aflevering 3 02 mrt 2020 21:08 #3778

Zilte Deerne 2.0 schreef : Goedemorgen lieve, aardige, leuke ( vaste of wel die-hard ) bzvfanforummers,
(...)
Dus Hallooooooooooooooooooooooooooooo iedereen!

Heeeeey Zilteeeeeeeee :side:

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over aflevering 3 03 mrt 2020 11:05 #3790

't Loopt weer langzaam vol hier, mooi!!

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over aflevering 3 03 mrt 2020 12:36 #3796

Mooi toch... Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Het kan altijd beter...

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over aflevering 3 03 mrt 2020 23:04 #3815

Zegt het voort. :thumbs-up:

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over aflevering 3 06 mrt 2020 13:04 #3863

Overigens, Mariët Oosterwijk van De Telegraaf is ook weer van de partij. Zij wordt bevraagd door Eva van Riet over deze aflevering. Ze heeft wel een paar interessante weetjes w.o. dat een van de mannen van Annemiek een broer is van een AD-journalist...

www.telegraaf.nl/video/1468333770/boerin...ig-met-boer-bastiaan

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over aflevering 3 06 mrt 2020 13:38 #3864

Taurus schreef : Overigens, Mariët Oosterwijk van De Telegraaf is ook weer van de partij. Zij wordt bevraagd door Eva van Riet over deze aflevering. Ze heeft wel een paar interessante weetjes w.o. dat een van de mannen van Annemiek een broer is van een AD-journalist...

www.telegraaf.nl/video/1468333770/boerin...ig-met-boer-bastiaan

Leuk filmpje, het zou wel wat zijn om voor doven en slechthorenden er óók de ondertiteling bij te zetten. En ook voor mij, want heus, serieus waar, ik dacht dat ik naar de zus van de buurman van Herman Finkers keek.... ijdn nhydwbxbjzhbx njdnindu ...Bastiaan...hufiw bu oiuefeu Annemiek ...oijn eefhiu db Patatkraam uiuh fieyb Willem iuf bhyiy h iehcbh fei etc etc ...
uptempo uptempo... ... en hier zat geen knopje op om effe l a n g z a a m te luisteren... Het lijkt wel alsof alle talkshow(achtige ) hosts steeds sneller praten... zoveel mogelijk zinnen binnen 10 seconden... of hebben ze in de klas gezeten bij Matthijs van Nieuwkerk? Want die praat ook zo razendsnel. #vermoeiend.

Maar ik begreep dat ze boer Willem in de peiling gaan houden , al dan niet met webcam??!! :thumbs-up: Leeeeeeuuuukkkkk!!

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over aflevering 3 08 mrt 2020 21:44 #3932

Hahahaha, super omschrijving, Zilte :duim-omhoog :D

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over aflevering 3 09 mrt 2020 18:09 #4000

Waar zijn de andere topics van aflevering 3 gebleven?

Inloggen om te reageren.

Algemene zaken over aflevering 3 14 mrt 2020 16:26 #4051

De andere topics en onderwerpen zijn helaas verdwenen... wellicht is er iets fout gegaan??????
Volgens mij schuiven die door naar de volgende aflevering... zie hier >>> www.bzvfanforum.nl/index.php/forum/aflev...g-4-de-dagdates.html
Het kan altijd beter...

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator