Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

De zoekende boeren komen op stoom 23 sept 2018 14:18 #2031

Na de eerste indrukken vanuit de brieven kunnen de boeren nu in de trein voor de tweede keer eerste indrukken opdoen van de briefschrijfsters en -schrijvers. Wordt het vuur al aangewakkerd? Komt er al druk op de ketel? Of moeten ze stoom afblazen? Het is voorlopig nog een rookgordijn. ;)

Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

De zoekende boeren komen op stoom 23 sept 2018 21:37 #2034

Het zal aan het geboemel gelegen hebben denk ik want het was een hele lange dag zo te zien. Bij de laatste keuzes was het bijkans donker. En rond die tijd van het jaar is het toch al behoorlijk lang licht. 8-)

Inloggen om te reageren.

De zoekende boeren komen op stoom 23 sept 2018 21:48 #2036

Lange draaidag idd! Wel prachtige beelden tussendoor van alle megamachinerie :cheese:

Al kan Marnix 'straks geen locomotief meer zien'

Inloggen om te reageren.

De zoekende boeren komen op stoom 23 sept 2018 21:54 #2039

Ben daar weleens geweest. Ook in de werkplaats rondgelopen en zo, kijken hoe het e.e.a. gerestaureerd wordt e.d. Veel van dat spul reed al in de 19e eeuw (maar van recenter waren ze ook) en dan is het indrukwekkend om te zien hoe men destijds die technieken ontwikkeld en verbeterd hebben. :)

Inloggen om te reageren.

De zoekende boeren komen op stoom 23 sept 2018 21:55 #2040

Janouzekerwel! :)

Inloggen om te reageren.

De zoekende boeren komen op stoom 25 sept 2018 16:56 #2058

Hoi!! Daar gaan we weer, weer een nieuw seizoen! Ik heb nooit zin in BZV, maar ik vind het zo leuk om erover te ouwehoeren met mijn moeder. Dus ik kijk weer braaf en vind het dan ook weer leuk! Waarom blijft dat gevoel niet hangen zodat ik er het volgende seizoen er gewoon zin in heb?

Speeddaten vind ik altijd een aflevering waarin ik veel plaatsvervangende gevoelens heb. De stiltes, de clichés (daar zitten we dan, etc). Maar het viel me mee dit jaar! Ze gingen allemaal best lekker! Behalve Marnix. Ik hou ervan om me altijd lekker te irriteren aan kandidaten, en Marnix is degene dit jaar denk ik die me het bloed onder de nagels vandaan haalt. Ik beloof het netjes hier te houden hoor!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator