Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Jaap 23 sept 2018 21:32 #2033

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
You never get a first impression for a second opinion... first opinion for a second change... first change for a second impression... second impression for a first change... you'll never walk alone...

Aaaargh!! :woohoo:

Inloggen om te reageren.

Jaap 23 sept 2018 21:51 #2037

Dacht ik toch echt even dat er een Engelse ook geschreven had... Vond het al zo gedurfd van hem :S

Inloggen om te reageren.

Jaap 23 sept 2018 21:58 #2041

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Maar hij deed het wel goed. Hij heeft een relaxte omgang met mensen. Je zult je niet snel opgelaten of ongemakkelijk voelen bij hem. :)

Inloggen om te reageren.

Jaap 23 sept 2018 22:02 #2043

Ja, en hij was nog wel '10 keer zenuwachtiger'. Ze deden het allemaal heel goed, Steffi ook, ondanks zichzelf. Ik vind haar er heel goed uitkomen, stelde goede vragen, gaf weerwoord. Ze is veel beter dan ze zelf denkt :)

Inloggen om te reageren.

Jaap 24 sept 2018 14:52 #2050

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Weer een enerverend avondje gehad gisteravond, BZV met een zieke, kotsende oppashond zodat ik de helft gemist heb omdat ik steeds moest dweilen. En nee, ik heb nog niks nagekeken dus kan ook nog niet op de boeren afzonderlijk reageren. Wel zag ik op Twitter dat Gaby het er nogal van langs krijgt op een niet leuke manier, terwijl ik haar een bikkel van de bovenste plank vind want je moet maar durven op tv te komen met een kleine aanvulling op je persoonlijkheid. Maar dat heeft Wim ook en dat vindt iedereen zooo schattig. De één wel en de ander niet... de mensheid zal ik nooit geheel begrijpen....

De lui die nare opmerkingen maken over iemands uiterlijk moeten vooral zichzelf eens goed bekijken in de spiegel, o wacht, nee dat geeft scherven want van zoveel lelijkheid zal de aldehyde en zilvernitraat spontaan splijten.
Het liefst zou ik al die akelige twitteraars enkele reis stoomtrein China geven. Weg ermee!
Voor mij is Gaby de ster van dit seizoen en ik denk dat Jaap een heel goede keus heeft gemaakt om haar te kiezen, van zoveel kleur en fleur wordt een mensch blij en vrolijk. Dat zag hij deksels goed in zijn first impression.

Inloggen om te reageren.

Jaap 25 sept 2018 00:17 #2053

Zilte Deerne schreef : ... Het liefst zou ik al die akelige twitteraars enkele reis stoomtrein China geven. Weg ermee! ...


Ik heb geen Twitter en kan zodoende alleen meespreken van horen zeggen en lezen over... Wat een lafaards heb je toch... reageren vanachter je veilige plekje waar je niet gezien wordt en waar je het commentaar op jouw bericht niet hoeft te lezen. Bah.

Inloggen om te reageren.

Jaap 25 sept 2018 14:27 #2057

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Gaby is hartstikke leuk!
Lijkt me trouwens voor iedereen erg confronterend om dingen over jezelf te lezen op internet.
Zou zelf maar even ver van alle social media blijven tot ruim na de uitzendingen (vind het al erg dapper dat mensen mee durven te doen).

Inloggen om te reageren.

Jaap 26 sept 2018 12:34 #2065

Dat ging goed he, bij Jaap? Lekker gebabbeld,, ondanks dat 't zo'n lawaai was daar. Heerlijk hoor!

Inloggen om te reageren.

Jaap 27 sept 2018 18:47 #2074

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Het beloofd zondag een pittig avondje te worden... geen pimpampet maar Pittig Vragenuurtje. Of zoiets. IN elk geval very hot. Het vuur wordt onze boer aan de schenen gelegd: 'Welke kleur geef je aan emotie... ' en dan gaat het niet over 50 tinten grijs..... Ooow No... !

www.facebook.com/boerzoektvrouwkroncrv/videos/311194109676038/

Inloggen om te reageren.

Jaap 27 sept 2018 19:06 #2075

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Het gaat om "Het Gefóel", "De Emootsie". Om dát te laten zien :)

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator