Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Steffi 23 sept 2018 21:52 #2038

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Moest nou uitgerekend die lange Steffi met die lange mannen ongemakkelijk in het gras gaan zitten? :dry:

Inloggen om te reageren.

Steffi 23 sept 2018 21:59 #2042

Zou zij last van wagenziekte hebben denk? Want een extra wagon aankoppelen lijkt mij niet zo ingewikkeld... :mmm:

Inloggen om te reageren.

Steffi 23 sept 2018 22:05 #2044

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Misschien was die nog niet gerestaureerd ;)

Of wacht, ze kregen die lange mensen natuurlijk niet goed in beeld (lees: niet in één keer in beeld).

Inloggen om te reageren.

Steffi 26 sept 2018 12:30 #2064

Zo'n stoomtrein is waarschijnlijk niet berekend op mensen van bijna 2 meter lang. Dan zit je met beenruimte en mannen die hun hoofd stoten bij binnenkomst. Snap 't wel. ;)

Ik vond het erg leuk om Steffi zo te zien stralen, al die aandacht voor haar. Ik zag niet wat zij zag, maar vond 't wel leuk dat ze de een na de ander zo ontzettend knap vond. Geniet ervan, meid! En kies een stel leukerds uit.

Inloggen om te reageren.

Steffi 26 sept 2018 15:34 #2068

Klompendanseres schreef : Zo'n stoomtrein is waarschijnlijk niet berekend op mensen van bijna 2 meter lang. Dan zit je met beenruimte en mannen die hun hoofd stoten bij binnenkomst. Snap 't wel. ;)


Slim! De enige logische reden!

Inloggen om te reageren.

Steffi 27 sept 2018 22:44 #2079

SasKijktBZV schreef :

Klompendanseres schreef : Zo'n stoomtrein is waarschijnlijk niet berekend op mensen van bijna 2 meter lang. Dan zit je met beenruimte en mannen die hun hoofd stoten bij binnenkomst. Snap 't wel. ;)


Slim! De enige logische reden!


Kletskoek als je het mij vraagt. ;)

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator