Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Marnix 26 sept 2018 12:39 #2066

Ik snap dat dat geklaag van hem en de negatieve grapjes een houding van hem zijn, maar als het allemaal zo achterelkaar gezet wordt vind ik het toch wat irritant. Jahaa, ik snap dat zo'n fluit steeds nogal gaat vervelen, en grappig hoor, dat je de dames maar 1x een bloemetje geeft en daarna nooit meer...

Maar, eerlijk is eerlijk, je zag af en toe een glimmertje in z'n ogen. Jammer dat hij de dame die wat tegengas gaf dan niet de kans gaf dat in praktijk te brengen. Toch bang voor een sterke vrouw? ;)

Inloggen om te reageren.

Marnix 26 sept 2018 13:40 #2067

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Wat er uitgezonden wordt is maar een momentopname en ook de weergave van beelden kan men sturen. Persoonlijk vind ik Marnix geweldig, hij heeft het allemaal goed 'in de vingers ' en dan doel ik op het vakwerk. Daarnaast is hij een type ' ruwe bolster blanke pit. '

Mensen met een mening zijn gewoon lekker duidelijk, niks mis mee en ik denk ook dat je even er doorheen moet prikken wat dat betreft: woorden zeggen niet alles, lichaamstaal des te meer. En wat die glimmertjes betreft: die heeft hij van zijn heit. Daarin kun je de hele wereld zien. Mits je ('t ) echt ziet.

Kijken is makkelijk, zien kost meer moeite B)

Of hij bang is voor een sterke vrouw ? Ik denkt het niet. Aan een meelopertje heeft hij niks. De Duitser hebben trouwens een mooi spreekwoord: 'Was mann liebt... das neckt sich.... ' 8-)

Inloggen om te reageren.

Marnix 26 sept 2018 15:39 #2069

Klompendanseres schreef : Ik snap dat dat geklaag van hem en de negatieve grapjes een houding van hem zijn, maar als het allemaal zo achterelkaar gezet wordt vind ik het toch wat irritant.


Goed dat ik dit even gelezen heb denk ik. Ik erger me namelijk flink aan hem. En het kon nog wel eens heel erg liggen aan de montage. Ik hou niet van zijn gedrag. Maar dat het zo achterelkaar gezet word zorgt voor nog meer ergenis. Ik hoop dat hij in de volgende aflevering ook een andere kant blijkt te hebben. En dat ze in de montage kamer hem niet alleen maar naar voren willen laten komen als botte, eigenwijze boer.

Inloggen om te reageren.

Marnix 26 sept 2018 19:15 #2070

Ik snap niet dat er zo negatief over Marnix wordt gedaan. Er waren toch ook in deze aflevering echt niet alleen maar negatieve opmerkingen van zijn kant. Als ik nog op zoek zou zijn geweest zou ik eerder op Marnix hebben geschreven dan op Wim. Hoop voor Marnix dat ie een leuke vrouw aan het programma gaat overhouden. Voorlopig zet ik mijn kaarten op Janneke (van de koude voeten) en Bertine (hoe harder jij roept, hoe minder ik het geloof).
Go Marnix!

Inloggen om te reageren.

Marnix 27 sept 2018 22:43 #2078

Er zal vast wel een goed type voor hem rondlopen ergens. Wellicht zit zij al bij dit cluppie maar hij moet haar wel met een lampie zoeken. Gaat nog niet meevallen ben ik bang...

Inloggen om te reageren.

Marnix 29 sept 2018 18:25 #2081

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ach, dat filmpje van /met um, prachtig. En een goed verstaander heeft maar een half oor nodig... ergens zegt hij... 'weer van het leven kunnen genieten.. willen genieten... '.. dan denk ik: Hij heeft het dus ergens niet gekund, daar zit een groot stuk kwetsbaarheid. En zijn slotwoord dat een vrouw ook ' hartelijk ' moet zijn... dat zegt mij alles. Deze knul heeft een goed hart! ( Staat hooguit een muurtje van zelfbescherming omheen maar daar bestaan oplossingen voor... )


www.facebook.com/boerzoektvrouwkroncrv/videos/962596084100012/

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator