Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Jaap 30 sept 2018 23:31 #2082

Door de spanning om te moeten kiezen, denk ik dat er bij het keuzemoment vorige week al wat mis is gegaan bij Jaap. Hij vertelde dat Marian door was, de camera werd ook op haar gericht, maar de dame achter haar reageerde wat sneller. Ik?!: dit bleek Marjan te zijn. Lastig te horen die kleine nuance in uitspraak. Jaap probeerde nog even wat te herstellen, maar heer als hij is, heeft hij vast gedacht toen hij haar teleurgestelde gezicht zag, dan kies ik haar ook. Minder pijnlijk voor Marjan. Helaas voor de andere 5 niet gekozen dames, want Jaap en Marjan bleken absoluut geen match!
Marjan wilde weten waarom Jaap haar gekozen had (ik denk dus vanwege het misverstand); ik wil wel weten waarom zij geschreven heeft!

Inloggen om te reageren.

Jaap 01 okt 2018 00:26 #2089

Zit wat in ja, goede gedachte..!

Inloggen om te reageren.

Jaap 01 okt 2018 00:57 #2093

Als ik hem was had ik spontaan een peuk opgestoken.

Inloggen om te reageren.

Jaap 01 okt 2018 12:11 #2098

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

SasKijktBZV schreef : Als ik hem was had ik spontaan een peuk opgestoken.


:silly: :side:

Inloggen om te reageren.

Jaap 01 okt 2018 13:45 #2100

Marjan was wel erg voortvarend , niet raar dat Jaap haar niet gekozen heeft !

Inloggen om te reageren.

Jaap 02 okt 2018 15:32 #2115

Hebben jullie ook al ergens "opgevangen" dat Marian van boer Jaap al eerder aan BzV heeft deelgenomen? Op Facebook werd gezegd dat zij ook bij de logeerpartij aanwezig was bij boer Martin in 2012. Ik heb de foto's van beide dames naast elkaar bekeken en zie dan wel twee dames met rossig blonde lokken en groenige ogen, maar of het echt zeker dezelfde Marian is... het kan... of niet.

Inloggen om te reageren.

Jaap 02 okt 2018 17:13 #2116

Zij was niet logeren bij Martin (dat waren Swaen, Wilma en Jose), maar als zij inderdaad dezelfde Marian is, is ze wel bij de dagdate meegeweest. Toen ook al een heel sympathieke dame. Ik meende ook al haar Almelose tongval te herkennen, maar was er niet helemaal zeker van. Martin vroeg toen bij de Speeddate of ze wel op de juiste Martin (de andere was een van de tweeling) gereageerd had.

Inloggen om te reageren.

Jaap 02 okt 2018 22:48 #2121

bamse schreef : Zij was niet logeren bij Martin (dat waren Swaen, Wilma en Jose), maar als zij inderdaad dezelfde Marian is, is ze wel bij de dagdate meegeweest...


O ja, zo was het. Ik kon mij haar ook al niet meer herinneren bij Martin, Wilma en Swaen.

Inloggen om te reageren.

Jaap 03 okt 2018 15:47 #2128

Dat misverstand, daar zit wel wat in ja. Ik zou anders echt niet weten waarom hij voor haar zou hebben gekozen. Al bij de speeddate leek me dat nou niet echt een match.

Inloggen om te reageren.

Jaap 04 okt 2018 16:05 #2132

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Leuk (en dapper) dat Marian (na Martin) ook op deze boer Jaap geschreven heeft. Hoop dat het matcht tussen haar en Jaap! We zullen 't zien.. na de logeerweek.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator