Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Jaap 04 okt 2018 23:57 #2142

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Ze wilde geen lulletje rozenwater...
Nou dat was ie zeker niet, toen ie nog voor het keuzemoment duidelijk aangaf dat ze beter kon vertrekken omdat hij haar als match totaal niet zag zitten. Ik vond het wel dapper. Als je dat toch al zeker weet en niet op nog meer lastige vragen zit te wachten, hoef je de schijn ook niet langer op te houden tot het keuzemoment.

Sterkte Marian misschien moet je het meer in de richting van de beroepsgroep psycholoog zoeken ipv bij de boeren....

wel jammer dat die mevrouw met die beugel al weer weg is, die had echt een hele leuke open uitstraling.

Inloggen om te reageren.

Jaap 05 okt 2018 09:43 #2143

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Heyyyyyy Sam! Wat leuk je weer te zien hier. Jottum! Moest wel grinniken om jouw opmerkingen hierboven. Ja , die Jaap: lekker direct op het moment dat het even heel hard nodig is. ( En zo integer en gentle-man achtig, hij zegt zijn mening niet in het bijzijn van de andere dames . Het wordt wel weer uitgezonden , dat dan weer wel, maar anders snappen wij de het verhaal niet meer )
Ja onmeundig jammer dat Gaby weg is (die dame met die leuke, vrolijke , open uitstraling ) , haar vond ik geweldig. Maarja, wij heten geen Jaap en wij hoeven niet te kiezen, Sam. Ondertussen heeft hij wel zijn dame heeft gevonden ( - of niet. dat kan ook ) denk ik. En anders zijn er hordes vrouwen die hem na deze uitzending gaan schrijven want hij is een toffe peer.

Ben benieuwd of in de volgende uitzendingen ook zijn reislust en ervaringen over en met New Zealand te horen zijn. Ben daar wel nieuwsgierig naar. ( stukje eigen interesse hoor )
Boeiende persoonlijkheid, die Jaap.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator