Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Steffi 30 sept 2018 23:52 #2085

Steffi moet wel heel nieuwsgierig naar Maarten zijn. Zij nodigt hem uit, terwijl zij weet dat hij tijdens de logeerweek al eerder weg gaat... Dat belooft wat!

Inloggen om te reageren.

Steffi 01 okt 2018 00:13 #2087

Met wie ze dat ook doet, ze gaat alleen voor de hut mét vloerverwarming! ;)

Want vroeger was het bij kortsluiting: wegwezen!, nu weet ze dat ze juist door moet gaan :light:


PS Ehm psst... Het zou wel wat zijn als Maarten ineens overgestapt zou zijn naar Michelle... (want zíj heeft Maarten uitgekozen, niet Steffi) :blush:

Inloggen om te reageren.

Steffi 01 okt 2018 00:57 #2094

Bakkertje1960 schreef : Steffi moet wel heel nieuwsgierig naar Maarten zijn. Zij nodigt hem uit, terwijl zij weet dat hij tijdens de logeerweek al eerder weg gaat... Dat belooft wat!

Laura36: PS Ehm psst... Het zou wel wat zijn als Maarten ineens overgestapt zou zijn naar Michelle... (want zíj heeft Maarten uitgekozen, niet Steffi) :blush:


Dank je Laura... het is nog even wennen met al die namen. Maarten moet maar bij Michelle blijven, met zijn mooie, late brief... Ik bedoelde dat Steffi wel heel nieuwsgierig moet zijn naar Roel!

Inloggen om te reageren.

Steffi 01 okt 2018 22:55 #2106

Toen ik hen het zag doen zat ik al te denken hoe dit af zou lopen. ;)



En ja hoor:

www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artike...ers-boer-zoekt-vrouw
Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Steffi 02 okt 2018 23:11 #2124

Bakkertje1960 schreef : Dank je Laura... het is nog even wennen met al die namen. Maarten moet maar bij Michelle blijven, met zijn mooie, late brief... Ik bedoelde dat Steffi wel heel nieuwsgierig moet zijn naar Roel!


Nou en of, ieder jaar weer oefenen met de namen.
Als ik Roel z'n 'over Roel' lees, dan lijkt dat best wel te matchen met die van Steffi! Wie weet! B)

Inloggen om te reageren.

Steffi 02 okt 2018 23:15 #2125

Verhip, op het spoor... dat is eigenlijk, best wel, heel erg, opmerkelijk... :mmm: :blink: :ohmy: :woohoo:

Inloggen om te reageren.

Steffi 03 okt 2018 15:44 #2127

Dat was inderdaad niet zo'n handige actie, dat spoor lopen...

Verder wel een geslaagde dag had ik zo 't idee. Steffi weet nog steeds niet hoe ze 't heeft met al die aandacht. Heerlijk!

Inloggen om te reageren.

Steffi 04 okt 2018 16:18 #2133

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Mijn gok: 1) Harrold 2) Paul 3) Kevin (bijna té positief over haar, "steeds oogcontact" en overtuigd van zijn kans om door haar gekozen te worden.)

Inloggen om te reageren.

Steffi 04 okt 2018 17:15 #2135

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

randstadse schreef : Mijn gok: 1) Harrold 2) Paul 3) Kevin (bijna té positief over haar, "steeds oogcontact" en overtuigd van zijn kans om door haar gekozen te worden.)


Een lolbroek is wel leuk voor Steffi, ik denk dat Harrold wel hoge ogen gooit, maar die andere twee zijn ook... nice characters! Pffff.. lastige keuze hoor...

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator