Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Blog 01 okt 2018 00:05 #2086

  • Sandra
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ook deze week heb ik weer een blog geschreven: meerdansandra.nl/2018/10/boer-zoekt-vrouw-2018-dagdates/

Inloggen om te reageren.

Blog 01 okt 2018 10:37 #2096

Sandra schreef : Ook deze week heb ik weer een blog geschreven: meerdansandra.nl/2018/10/boer-zoekt-vrouw-2018-dagdates/


Ik durf het bijna niet te schrijven Sandra, ik heb namelijk Maarten bij een andere kandidaat bedacht..., maar Marian mag blijven bij Jaap. Het is juist Marjan die al voor het diner naar huis is gegaan.

Inloggen om te reageren.

Blog 01 okt 2018 19:35 #2104

De Blog van Postel is er ook weer bij. Terug te lezen tot aan het voorstellen van de nieuwe boeren:
www.hofvanpostel.com/blog.html

Inloggen om te reageren.

Blog 01 okt 2018 23:11 #2107

bamse schreef : De Blog van Postel is er ook weer bij. Terug te lezen tot aan het voorstellen van de nieuwe boeren:
www.hofvanpostel.com/blog.html


Nog nooit zulke seksistische reviews gelezen.

Inloggen om te reageren.

Blog 02 okt 2018 15:26 #2114

SasKijktBZV schreef :

bamse schreef : De Blog van Postel is er ook weer bij. Terug te lezen tot aan het voorstellen van de nieuwe boeren:
www.hofvanpostel.com/blog.html


Nog nooit zulke seksistische reviews gelezen.


Ik ook niet! Ik weet dat de humor van de één niet de humor van de ander is, maar dit vind ik over de grens van grappig. Misschien zelfs wel over de grens van fatsoen.

Inloggen om te reageren.

Blog 02 okt 2018 20:09 #2118

Bakkertje1960 schreef :

SasKijktBZV schreef :

bamse schreef : De Blog van Postel is er ook weer bij. Terug te lezen tot aan het voorstellen van de nieuwe boeren:
www.hofvanpostel.com/blog.html


Nog nooit zulke seksistische reviews gelezen.


Ik ook niet! Ik weet dat de humor van de één niet de humor van de ander is, maar dit vind ik over de grens van grappig. Misschien zelfs wel over de grens van fatsoen.


Helemaal mee eens. Misschien dat sommigen dat grappig vinden. Maar ik vind het nogal een eenzijdig soort humor als elke grap met seks te maken heeft. Toen ik begon aan de review van de speeddate aflevering en de eerste alinea bijna alleen maar ging over hoe lekker Yvon eruit zag was ik er wel een beetje klaar mee.

Inloggen om te reageren.

Blog 14 okt 2018 23:24 #2225

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Fee maakt er toch nog een leuke avond van, hoewel het wel persen was , want hoe maak je van een drol een gebakje.. ? Nou, zo >
feetjeblogt.nl/

Inloggen om te reageren.

Blog 14 okt 2018 23:41 #2226

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
www.shepostsonline.nl/2018/10/14/boer-zo...ek-is-in-volle-gang/

en op het Feestboek kun je Boer Zoekt Vrouw door Rick Evers tevoorschijn googelen (de link kopieren is meteen een pagina vol dus dat doe ik niet) .

Inloggen om te reageren.

Blog 22 okt 2018 16:25 #2299

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
oops... iets gemeld op het verkeerde topic. Sorry. ( al weggehaald )

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator