Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Wim 01 okt 2018 00:49 #2092

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Wim en de zeeleeuw; "deze neem ik!" :side:

Inloggen om te reageren.

Wim 01 okt 2018 13:50 #2101

Ja leuk hè het kwam er zo mooi uit , Wim vind ik een van de leukste kandidaten in jaren , een " oarig kjeltie " zo te zeggen .
Wat zijn keuze betreft hoop ik niet dat zijn kat in het nauw komt door de dame die niet zo van dieren houdt .
Kom op zeg, een dier wordt toch niet over onderhandeld ?
Sorry , het is mijn gevoel en ik weet dat je niet zo maar mag oordelen maar als mensen zeggen " ik heb niets met dieren " , en hoe eerlijk ze dat ook zeggen , het geeft voor mij altijd het gevoel van een koude douche !

Inloggen om te reageren.

Wim 01 okt 2018 17:20 #2103

"Dribbel schreef : Sorry , het is mijn gevoel en ik weet dat je niet zo maar mag oordelen maar als mensen zeggen " ik heb niets met dieren " , en hoe eerlijk ze dat ook zeggen , het geeft voor mij altijd het gevoel van een koude douche !


Ik had hetzelfde! Hoe kun je niet van dieren houden? Ik heb nog nooit iemand dat horen zeggen. Ik vond haar spontaan niet leuk meer. Misschien slaat dat nergens op van mijn kant hoor.

Inloggen om te reageren.

Wim 01 okt 2018 20:07 #2105

Het vergaat mij precies zo Sas , ik kan me ook helemaal niet voorstellen geen liefde voor dieren te hebben , brr dat lijkt me maar een kille bedoening !

Inloggen om te reageren.

Wim 02 okt 2018 20:52 #2119

Hmm misschien valt het toch wel mee hoor.

Mijn moeder zou zelf nooit een dier nemen, rommel en gedoe en zo en van honden was ze bang. Maar de rest, mijn zus had toen ik er nog niet was altijd een poes. Later herinner ik me ook poezen. Mijn vader kwam altijd wel ergens een vermagerde kat tegen en die nam hij dan mee. Moeder zou die niet op schoot nemen misschien maar ze kregen eten en drinken en een warm plekje achter de kachel en werden verder goed verzorgd. Samen met mijn vader pastte ze ook een tijdje op onze hond .....

Misschien zou Marlies zelf nooit een dier in huis nemen. maar als het er al is? Plaats genoeg in elk geval en goed tegen de muizen.
Dieren voelen snel iets aan. Zolang ze er niet lelijk tegen doet ...
Afwachten maar

Inloggen om te reageren.

Wim 04 okt 2018 18:28 #2137

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ik hou meer van dieren dan van mensen omdat mensen eigenlijk, éigenlijk agressief en gewelddadig zijn. Ze zijn gemakkelijk bereid tot het vermoorden/doden van hun soortgenoten als iets ze niets bevalt .... en ze kunnen daar nog van genieten ook. Eeuwen geleden liepen mensen al uit naar het dorpsplein om te kijken hoe mensen opgehangen of onthoofd werden..: een uitje!

Inloggen om te reageren.

Wim 04 okt 2018 20:48 #2138

Ik vond het ook zo naar klinken:” onderhandelen over de kat” Grappig bedoeld waarschijnlijk maar als iemand wil onderhandelen over mijn kat zou ik me toch serieus afvragen of deze man wel bij mij past. Ik ben zelf bang voor honden maar toen ik mijn vriend+hond tegenkwam heb ik er alles aangedaan om vrienden te worden met de hond en geen haar op mijn hoofd om maar iets ten nadele van de hond te doen. We zijn zelf de beste maatjes geworden. Mensen die niet van dieren houden die “moet ik” eigenlijk niet zo....heb dus beetje mijn twijfels of ik haar wel leuk genoeg vind voor de leuke, grappige en lieve Wim

Inloggen om te reageren.

Wim 04 okt 2018 22:00 #2141

Prettig klonk het misschien niet maar wij kiezen niet, hoeven niet te kiezen.Wim weet het ondertussen al .:zip:

Inloggen om te reageren.

Wim 05 okt 2018 14:02 #2144

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Spannend wat we zondag te zien krijgen! Wim begon al "misschien warme" gevoelens te krijgen voor 1 van de dagdates, zei hij.. Zou 1 van de 3 , ondanks haar desinteresse voor dieren... tóch Marlies zijn?...

Inloggen om te reageren.

Wim 05 okt 2018 14:20 #2145

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

randstadse schreef : Spannend wat we zondag te zien krijgen! Wim begon al "misschien warme" gevoelens te krijgen voor 1 van de dagdates, zei hij.. Zou 1 van de 3 , ondanks haar desinteresse voor dieren... tóch Marlies zijn?...


Ik denk dat hij Maxima wel leuk vindt. ( Kom zo gauw niet op haar naam ( ze heeft een beetje de oogopslag/lach van Maxima...) maar volgens mij wilde ze huisarts in de polder worden )

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator