Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Wie van de 20 dames en 5 heren trekt als eerste aan zijn stutten? 04 mrt 2020 13:43 #3828

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Ieder jaar is er wel iemand die na de eerste dag date het meteen voor gezien houd, hetgeen zowel geldt voor de kandidaten als ook voor de boeren.

Heb jij zo'n iemand op het oog laat je bericht dan hier achter. Later zien we wel of er iemand gelijk krijgt. Willem had 6 dames om mee te daten, maar één van hen is (nog) niet ten tonele opgevoerd en tevens is haar naam ons niet bekend!

Inloggen om te reageren.

Wie van de 20 dames en 5 heren trekt als eerste aan zijn stutten? 07 mrt 2020 19:03 #3895

Ik heb het idee dat er bij Geert iemand zal zijn die al voor het keuzemoment haar conclusies trekt en bedankt voor de eventuele eer.

Inloggen om te reageren.

Wie van de 20 dames en 5 heren trekt als eerste aan zijn stutten? 07 mrt 2020 19:15 #3896

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Volgens mij vertrekt er bij Geer-Jan ook een dame op 1 van de dagdate foto's telde ik er slechts vier!

Inloggen om te reageren.

Wie van de 20 dames en 5 heren trekt als eerste aan zijn stutten? 07 mrt 2020 20:12 #3898

...over welke dames hebben jullie het dan, Hollie en Tau?

Inloggen om te reageren.

Wie van de 20 dames en 5 heren trekt als eerste aan zijn stutten? 07 mrt 2020 20:39 #3901

Hollie schreef : Volgens mij vertrekt er bij Geer-Jan ook een dame op 1 van de dagdate foto's telde ik er slechts vier!


Klopt. Maar die foto was niet volledig. Op het origineel staat er een vijfde dame bij. Uiterst rechts waardoor zij op deze buiten beeld valt...

Inloggen om te reageren.

Wie van de 20 dames en 5 heren trekt als eerste aan zijn stutten? 07 mrt 2020 22:37 #3902

Hieronder de download.

Foto geschoten door Linelle Deunk.

Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Wie van de 20 dames en 5 heren trekt als eerste aan zijn stutten? 08 mrt 2020 09:40 #3922

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Welke dames is nog onbekend. We gaan het zien. :light:

Inloggen om te reageren.

Wie van de 20 dames en 5 heren trekt als eerste aan zijn stutten? 09 mrt 2020 16:25 #3998

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
8 dames en 2 heren mochten het BZV terrein verlaten... tot nooit meer! :mmm:

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator