Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Ontvangst bij Evert 20 mrt 2022 21:41 #5438

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Daar waar Maud tot op heden het voortouw nam in het 'veroveren' van Evert veranderde ze hier in een behoorlijk bescheiden muurbloempje. De andere dames deden het wat dat betreft wat beter -schuine streep- overtuigender.

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Evert 20 mrt 2022 22:01 #5446

Toch kan je niet de hele tijd gedrieën om de boer heen staan. Dan is het ook wel eens dat er eentje even iets anders doet. Maar ik kan me voorstellen dat dat voor Maud anders voelde op dat moment.

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Evert 21 mrt 2022 00:19 #5466

Ik hoop dat Evert door alle extra drukte en stress vanwege het ongeval van zijn broer Koop wel een objectieve keuze kan maken. Maud heeft zoveel indrukken; zij doet automatisch een stapje terug om alles op te kunnen nemen. Cora en Nans pikken het duidelijk makkelijker op. Ik vind Evert vaak olijk kijken. ik ben reuze benieuwd wat er allemaal in zijn hoofd rondgaat.

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Evert 21 mrt 2022 06:52 #5469

Wel jammer dat ze dit niet even een weekje uit hadden kunnen stellen, zodat de eerste schrik er een beetje af is voor Evert en zijn broer, en Evert z'n draai weer een beetje heeft gevonden, maarja, the show must go on natuurlijk.

Maud trok zich idd een beetje terug, maar weet niet of dat Evert ook is opgevallen. Kreeg de indruk dat hij het vooral allemaal erg veel vond.

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Evert 21 mrt 2022 10:37 #5473

Evert zal vooral de opnames lastig te combineren vinden en sowieso ongemakkelijk. Gelukkig voor Evert was er wel meer hulp dan de dames. Er liep nog een jongeman die aan het melken was.
Ik had wel het idee dat Evert ook van de dames kon genieten. En ze passen op een andere manier, alle drie wel. Het plagerige van Cora heeft hij stiekem ook wel, in zijn ogen te zien. Cora zou wel voor wat leven in de brouwerij zorgen. Ze ziet in Maud concurrentie en kopt opmerkingen d'r in. Maud die zich ondertussen misschien wel afvraagt of ze hier zou kunnen leven, zo tussen de koeien samen met Evert. De hondenuitlaatster Maud zou wel passen, de juf Maud heeft, denk ik, meer nodig. Boerderij is toch 24/7. Nans leek het meest relaxed.

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Evert 21 mrt 2022 11:40 #5477

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik vind Maud daar echt totaal niet passen eigenlijk. Ik zie de combi met Evert ook helemaal niet.

Beide andere dames zouden daar allebei wel op hun plek kunnen zijn.

Ik ben benieuwd waarom Cora in het vooruitkijk filmpje in tranen is, ze leek me juist een heel nuchter typje dat niet snel uit haar evenwicht te krijgen is.... wat zou er gebeurd zijn??

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1