Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Ontvangst bij Janine 20 mrt 2022 21:45 #5441

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Michiel.

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Janine 20 mrt 2022 22:36 #5454

Lastig nog. Maarja, dat vond ze zelf ook.
Ze kan idd denken 'kies ik voor rustig of pittig(er)'? Aan de andere kant is het ook maar net met wie je in andere dingen de meeste klik hebt.

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Janine 20 mrt 2022 23:31 #5455

Janine maakt het zichzelf moeilijk. 3 leuke kerels, maar in haar hoofd weet ze al waar het gevaar ligt. Denk dat haar eerste gevoel toch Sander is, maar wellicht ziet ze bij hem beren op de weg. Afstand, druk leven, baan. En dan is daar belangstellende Michel. Christiaan werd als te rustig neergezet, maar misschien heeft ze dat wel meer nodig dan ze zelf dacht. Wie gaat als eerste afvallen?

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Janine 20 mrt 2022 23:44 #5459

In deze aflevering vertelde Janine dat zij in haar vorige relatie veel energie had gestopt, maar dat die man haar erg gekwetst had. Dat zij daar zo onzeker door geworden was. In een van de andere afleveringen vertelde zij dat zij in een eerdere relatie juist veel te vaak haar zin kreeg; dat zij daarom iemand zocht die tegengas gaf. Nog geen idee: alle drie passen zij bij de wensen van Janine.

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Janine 21 mrt 2022 06:58 #5472

Ik heb ook nog geen idee hoe het hier verder zal gaan, maar ze heeft de mannen iig al lekker aan 't werk gezet. Als je zo je draai kunt vinden is dat natuurlijk prima, maar aan de andere kant is ze verder heel zelfstandig, dus zit niet te wachten op een knechtje.

Blijft een leuke meid, ben benieuwd wie er als eerste moet vertrekken. Ik denk dat ze puur op verstand gaat kiezen, want gevoel durft ze (nog) niet. Friesland weer naar huis?

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Janine 21 mrt 2022 11:47 #5478

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Die onzekere, stille Janine is echt totaal niet terug te herkennen van ie het voorstel rondje. Giebelend met vriendinnen, een soort bierdrinkend feestbeest.

Als ze toch wel echt zo is als in het voorstelrondje, moet ze voor de Fries gaan, dat is een echte gangmaker.
Anders zou ze beter voor Michel kunnen kiezen. Die gaat lekker zijn eigen gang, en toont ook eigen initiatief.

Met die andere jongen, Christiaan komt er geen gesprek op gang. je zag het al toen hij als eerste aankwam. Ze was bijna opgelucht dat de tweede gast zich aandiende, want veel meer als ja....ja kwam er niet uit...

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1