Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Ontvangst bij Rob 20 mrt 2022 22:01 #5445

Op zich prima verlopen. Verder kweenie. Wendy gaat het niet worden voor hem denk ik. Misschien geldt dat ook wederzijds. Silvia doet het wel goed. Zij kan toch ook wel hoge ogen gaan gooien...

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Rob 20 mrt 2022 22:04 #5447

Qua lengte past ze mooi bij hem. Maar verder lijkt het er nog niet te wezen met Wendy.
Ze zag er wel tóp uit in die jurk :duim-omhoog :)

Leuk moment dat ieder van hen even gearmd bij het raam stond. Gelijk heeft ie!

Op zich komt die aloude vraag weer terug; waarom vraagt hij niks aan ons, waarom leer je ons ook niet kennen...

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Rob 21 mrt 2022 00:08 #5463

De enige stabiele factor, deze aflevering, vond ik Silvia. Die was nog zoals vorige afleveringen. Sonja straalde een stuk minder. Wendy ontpopte zich tot vamp en bleek meer pit te hebben dan bij de dagdate naar voren kwam.. Rob vond het jurkje prachtig. Dat zagen Silvia en Sonja natuurlijk ook wel. Vervolgens werden ze allemaal kritisch. Als dat maar goed gaat.

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Rob 21 mrt 2022 00:11 #5465

Ja, ik hoorde hier ook heel wat kattige vrouwen opmerkingen... Inderdaad: als het hier maar goed gaat!

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Rob 21 mrt 2022 06:49 #5468

Altijd jammer als een boer niks terugvraagt, of niet of nauwelijks echt op de vraag blijkt in te gaan.
Heb sowieso wel het idee dat Rob zichzelf graag hoort praten. Gaat dat wel goed komen, denk ik dan.
Zijn ogen werden groter bij het zien van het rokje, maar of dat dat genoeg is? Persoonlijk vind ik Sylvia de leukste dame, maar of Rob haar spannend genoeg vindt om op te jumpen....... wie weet.

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Rob 21 mrt 2022 12:06 #5480

Tja dat jurkje.. op zich niet handig als je naar een boer gaat... tenzij je natuurlijk naar die boer gaat om hem te veroveren!
Ze gaat er in ieder geval wel VOL voor!

Die donkere dame stelde trouwens wel heel terecht, dat deze boer wel heel veel aan het woord wil zijn over zichzelf... Met een keuzemoment al aan de horizon, is er zelfs totaal geen interesse in zijn vrouwen... iedere keer als een van hun iets wil vertellen, batst ie er weer dwars doorheen met een verhaal over zichzelf. Ik zou dat zwaar irritant gevonden hebben. Mijn koffer zou al weer in de kofferbak gelegen hebben, vlug naar huis terug! Deze man kan beter een relatie met zichzelf beginnen.

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Rob 21 mrt 2022 15:32 #5485

Tja dat jurkje.. op zich niet handig als je naar een boer gaat... tenzij je natuurlijk naar die boer gaat om hem te veroveren!
Ze gaat er in ieder geval wel VOL voor!

Met die insteek stapte ze wel binnen en het lijkt dat er buiten de camera's om misschien wel meer gebeurd is. Silvia zei, dat hij zijn keuze misschien al wel gemaakt had. Bij het soep eten zei ze dat ze hem toch ergens mee moest proberen te veroveren. Waarop Sonja zei dat ze dan wel naar huis kon gaan.

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Rob 21 mrt 2022 15:42 #5487

Rob is niet van het vragen maar meer van het beetpakken.

Inloggen om te reageren.

Ontvangst bij Rob 27 mrt 2022 22:02 #5497

Ik heb het idee dat er iets anders achter zit: hij wil vooral vertellen en uitleggen hoe híj in elkaar zit, zodat de vrouwen kunnen bepalen of ze hem leuk vinden.
Maar andersom hoort er natuurlijk ook bij: wat vindt hij van de vrouw? :idea: en dan is het wel handig als je je daarin verdiept...

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1