Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Preview van de logeerweek. 13 mrt 2020 20:17 #4045

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Geert-Jan weet niet waar hij het zoeken moeten van de zenuwen. ;)

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2019-20...rt-jan-zichzelf-niet

Inloggen om te reageren.

Preview van de logeerweek. 14 mrt 2020 00:34 #4046

Inloggen om te reageren.

Preview van de logeerweek. 14 mrt 2020 09:43 #4047

Arme Geert-Jan en hij wilde zo graag... reken maar dat het goed gaat komen!!!

Inloggen om te reageren.

Preview van de logeerweek. 14 mrt 2020 12:22 #4048

Bakkertje1960 schreef : www.ad.nl/video/kanalen/radio-en-tv~c526...ring-van-bzv~p134524


Wat lief van De Grote Vriendelijke Reus, om zijn dames op die manier welkom te heten!
De opmerking bij de lammeren heb ook ook 's zomers bij de badgasten die langs de dijk fietsen..waar de dieren lopen.... als ik hetzelfde zeg wat de dames in het filmpje zeggen verdraaien ze verschrikt hun nek om en blèren ze dat dát een zielige opmerking is , maarja, dan zeg ik ... 'Jullie schijnheiligen... Denk es na...jullie willen 't beestje willen wel knuffelen maar als het schattige eraf is vreet je um op. De homo sapiens sanctus hypocryta ;) '

Inloggen om te reageren.

Preview van de logeerweek. 14 mrt 2020 12:31 #4049

Taurus schreef : Geert-Jan weet niet waar hij het zoeken moeten van de zenuwen. ;)

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extra/2019-20...rt-jan-zichzelf-niet



Wat een toffe peer, zo zijn best doen voor een entree, en dan nog die lieve woorden die wellicht niet voor ons - kijkertjes - bedoeld waren ( maar ik hoorde 't wel hahahah...smelt ;) ) en ergens tussen Yvons oor en haar waaiden...hartverwarmend en zó attent! Kunnen een hoop keerl's nog een voorbeeld aan nemen...!

Inloggen om te reageren.

Preview van de logeerweek. 14 mrt 2020 12:49 #4050

Vera had moeite met haar laarzen uit te trekken, maar Geert hielp haar graag uit de nood en bood hulp. Wel een beetje doorzichtig Vera!!!

Inloggen om te reageren.

Preview van de logeerweek. 15 mrt 2020 16:23 #4060

Mijn hemel Jan is aan de drugs! Ik denk dan alle vrouwen bij hem weg gaan rennen! Dit heb ik nog nooit bij BZV meegemaakt. Even Gijs 2.0 luisteren in onderstaande link.

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/groots-ontvangst

Inloggen om te reageren.

Preview van de logeerweek. 15 mrt 2020 18:16 #4062

Zoals Yvon al eerder aankondigde: Dat het een speciale BZV zou gaan worden en immer nooit vertoond,

Gijs Staverman: Drugs aan de keukentafel

Inloggen om te reageren.

Preview van de logeerweek. 15 mrt 2020 19:14 #4063

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Was het in een extra video waar Jan vertelde dat hij na de breuk van zijn vorige relatie een tijdje aan de drugs gezeten heeft? Ik heb het hem horen zeggen in ieder geval. Kennelijk maakt hij er nu nog een beetje gebruik van...

Inloggen om te reageren.

Preview van de logeerweek. 15 mrt 2020 22:52 #4078

Goudklompje schreef : (...) Dit heb ik nog nooit bij BZV meegemaakt. (...)


Tja, ik ben er geen voorstander van, maar vermoed wel dat dit veel vaker voorkomt, zeker bij de wat jongere boeren, dat die met een feestje op partijtje 'iets nemen'.
Het is wel openhartig en eerlijk dat hij het nu heel vroeg al verteld heeft.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2