Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Bij Marnix 07 okt 2018 21:59 #2155

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
't Mag dan allemaal wat kalmpjes eraan toe gaan, hij had toch maar mooi een spannend en onverwacht uitje voor zijn dames :side:

Inloggen om te reageren.

Bij Marnix 07 okt 2018 23:57 #2159

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Laura36 schreef : 't Mag dan allemaal wat kalmpjes eraan toe gaan, hij had toch maar mooi een spannend en onverwacht uitje voor zijn dames :side:


Kalmpjes aan toe gaan? Het is maar wat je kalmpjes aan toe gaan vindt... Marnix zegt letterlijk ' 't komt op als poepen '.
Nou als je moet poepen moet je poepen en das meestal nogal spontaan of à la rotgang. Wat ook à la rotgang ging was zijn Equus caballus. Ofwel een onevenhoevige dat kan hinniken.
Onze Marnix al galoperend op een Tinker ( dacht ik ) de dijk over en de zee in, het was gewoon Wild West. Clint Eastwood is er maar niks bij. Sterker nog, die kan niet eens saddle-free rijden met een deerne achterop ( zie foto )
Nee, laat Marnix maar schuiven, hij is de cow- and horseboy van 2018 ;)

En dat laat de harten van zijn dames bepaald niet onberoerd.....
Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Bij Marnix 08 okt 2018 11:29 #2164

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Tja die Marnix, daar lijkt nog niet echt een vuurtje te branden.
Ga nu iets heel raars zeggen, maar Marnix zou Michelle eens op zn paard mee moeten nemen voor een ritje......

( Tinker is het volgens mij niet, die zijn grover. Die van Marnix lijkt mij meer richting paint horse/pinto, maar ik ben lang uit de paarden, correct me if im wrong ;) )

Inloggen om te reageren.

Bij Marnix 08 okt 2018 11:54 #2167

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Hey Vlaflipje, ben je terug van weggeweest? Jij zat toch ook op het oude forum? Welcome back!

Ik zie Michelle ook wel op een paard bij Marnix, maar hooguit voor een gezellig zondagmiddagritje.

Inloggen om te reageren.

Bij Marnix 08 okt 2018 16:55 #2172

Zonder zadel, zonder cap en voor één van de dames zonder rij ervaring rijden in de zee. Ik ben misschien een zeikerd, maar ik vind het wel gevaarlijk eigenlijk. Ook een beetje te zwaar voor het paard lijkt me.

Inloggen om te reageren.

Bij Marnix 08 okt 2018 17:08 #2173

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
@Sas: Dat paard trekt het wel, de vraag is: trekken alle meiden dat? En eng: valt wel mee. Je kan er van af kukelen ja. Dat kan ook van een fiets.

Inloggen om te reageren.

Bij Marnix 08 okt 2018 17:09 #2174

Zilte Deerne schreef : @Sas: Dat paard trekt het wel, de vraag is: trekken alle meiden dat? En eng: valt wel mee. Je kan er van af kukelen ja. Dat kan ook van een fiets.


Ja das waar. Ik ben zelf nogal een gangers. Dat helpt niet mee.

Inloggen om te reageren.

Bij Marnix 08 okt 2018 17:11 #2175

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

SasKijktBZV schreef :

Zilte Deerne schreef : @Sas: Dat paard trekt het wel, de vraag is: trekken alle meiden dat? En eng: valt wel mee. Je kan er van af kukelen ja. Dat kan ook van een fiets.


Ja das waar. Ik ben zelf nogal een gangers. Dat helpt niet mee.



euh??:huh:

Inloggen om te reageren.

Bij Marnix 08 okt 2018 20:00 #2177

Zilte Deerne schreef :

SasKijktBZV schreef :

Zilte Deerne schreef : @Sas: Dat paard trekt het wel, de vraag is: trekken alle meiden dat? En eng: valt wel mee. Je kan er van af kukelen ja. Dat kan ook van een fiets.


Ja das waar. Ik ben zelf nogal een gangers. Dat helpt niet mee.



euh??:huh:


Stomme autocorrect! BANGERD bedoel ik. Is ook geen woord, mijn fout!

Inloggen om te reageren.

Bij Marnix 09 okt 2018 11:53 #2178

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
wel opmerkelijk...

Tijdens het brieven uitpluizen meld ie resoluut dat ie niks van paardenmeiskes moet hebben, vervolgens kiest hij van de 10 meisjes 7 paardenmeisjes uit, en dan ontpopt ie zich tijdens de logeerweek zelf als regelrechte paardenman door woest galopperend over de heuvels door het water te stormen op een paard! hahaha briljant, kwam ie aan als prins op t witte paard, don juan. Ik moet eerlijk zeggen deze wending had ik echt niet zien aankomen. Het maakt wel nieuwsgierig, zo'n vat vol tegenstrijdigheden.

In eerste instantie toen die camper in beeld kwam dacht ik: WHAT? hij wil de dames niet eens in zijn huis hebben??? En vervolgens komt ie weer zo compleet onverwacht uit de hoek met die persoonlijke roze overals, met naam nog wel! En ook in de camper had ie weer een bos bloemen gezet. Ik dacht dat ie in die trein nog met barse blik stellig beweerd had, dat de bloemen die de dames toen kregen, wat hem betreft toch echt wel de laatste zouden zijn. Dat T'shirt in de eerste aflevering met: ik vind het Mar-nix vond ik ook briljant trouwens. Deze man is wel 1 groot verrassingspakket! En hoewel ie soms uitspraken doet waarvan zelfs je scherpste messen nog bot worden... saai of voorspelbaar kun je hem in elk geval beslist niet noemen! Wat een intrigerende man.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator