Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Bij Michelle 07 okt 2018 22:04 #2156

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Anders dan bij sommige andere boeren, heeft ze de mannen goed in de tang, eh hand ;) :silly:
Maar het gaat allemaal op een leuke en vlotte manier, zelfs toen 2 dachten iets anders te doen. B)

Inloggen om te reageren.

Bij Michelle 08 okt 2018 11:40 #2166

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Alles leek hier Ruud te roepen, maar of dat hem uiteindelijk gaat worden?

Inloggen om te reageren.

Bij Michelle 08 okt 2018 12:14 #2168

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
... ik kreeg ernstige twijfels tijden het avondeten. Ik vermoed dat Maarten de eerste is die bij het volgende keuzemoment niet doorgaat naar de laatste ronde. Maar ik ben geen psycholoog dus laat ik de wijsheid maar over aan : www.televizier.nl/amusement/bzv-2018-heb...n-de-goeie-loga-c-s#

Inloggen om te reageren.

Bij Michelle 08 okt 2018 12:30 #2169

Mijn ervaring is, dat wanneer je iemand vraagt iets voor jou te doen en je verbetert dat daarna naar hoe jij wilt dat het eruit komt te zien, dat die persoon daarna denkt "doe het voortaan lekker zelf..." Het zou mij niets verbazen dat, áls Michelle voor Zeno zal kiezen, hij haar niet meer helpt in de keuken. Ze vraagt om de sla te verdelen op vier bordjes en dat een beetje aan te kleden met ui, tomaat en komkommer. Als hij daar mee bezig is, moet het anders: Nee, ik wil dat je de uien uit elkaar trekt; Nee, niet snijden. Duidelijk misschien, maar zijn eigen inbreng wordt afgekeurd.
Dit gebeurde ook steeds bij het schoonspuiten van de vloeren. Het moet precies zoals zij het wil. Ik vermoed dat zij dominanter is dan wij tot nu toe gezien hebben...

Inloggen om te reageren.

Bij Michelle 08 okt 2018 16:02 #2170

  • Irma
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Precies, wat een zeurkous zeg, en wat een raar eten, een paar stukken hamburger met sla, En dan net doen of je het razend druk hebt.

Inloggen om te reageren.

Bij Michelle 09 okt 2018 16:59 #2182

Zat er nou ook nog pasta bij, of zag ik dat verkeerd? Inderdaad raar eten. Nou was 't natuurlijk ook behoorlijk warm, dus snap dat je niet uitgebreid gaat koken, maar dit was weer 't andere uiterste. Waarom moesten die hamburgers gesneden worden?

En inderdaad, ze wil alles wel heel precies zoals zij het wil. Prima als het om personeel gaat, maar deze mannen zijn daar omdat ze hopen op meer. Ik weet niet meer of ik Michelle wel zo leuk vind... dat weglachen van alles begint ook best irritant te worden eerlijk gezegd...

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator