Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Koffie lurken bij Annemiek in de stal 19 mrt 2020 18:19 #4183

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0

Inloggen om te reageren.

Koffie lurken bij Annemiek in de stal 22 mrt 2020 15:45 #4188

Inleidende tekst bij aflevering 6:

Op de vijf boerderijen valt de avond. Het begint een klein beetje te wennen om de hele tijd met z'n vieren te zijn. De boeren brengen ieder op hun eigen manier de avond door met hun drie logé(e)s. Bij boer Jan komen de kaasjes en wijntjes op tafel. Ze spelen een vragenspel waardoor ze elkaar snel beter leren kennen 'Waar let jij vooral op bij de eerste ontmoeting?', 'Wanneer voel jij je heel onzeker'. Jan doet zijn best om zo eerlijk mogelijk antwoord te geven, maar dat zorgt bij zijn vrouwen wel voor het nodige denkwerk. Ze gaan toch iets anders naar hem kijken. De vrouwen van Geert Jan lachen heel wat af want de boer heeft allerlei verrassingen voor ze in petto. Bij boer Geert ligt iedereen languit op de bank tv te kijken. Langzaam komt het gesprek op gang en stellen ze vragen aan elkaar: 'Ben jij snel verliefd?', 'Ben jij jaloers?'. Boer Bastiaan heeft gekookt voor zijn dates. Milou, die in Duitsland woont en werkt, gaat meteen het gesprek aan over een eventuele toekomst op de boerderij. Hoe ziet hij dat voor zich? Ze ziet het niet zo zitten haar baan meteen op te zeggen. Zeeuwse Elise staat daar luchtiger in: 'Ik heb hier alles om me heen, daar hoef ik mijn hersens niet over te kraken.' Bij boerin Annemiek spelen ze een gezelschapsspel: 'Ik vind spelletjes leuk om te doen. Dan hoef je ook niet de hele tijd alleen maar in gesprek te zijn', zegt Annemiek 'Je bent iets aan het doen en ondertussen kun je elkaar beter leren kennen. Dat vind ik prettiger dan gewoon zitten praten.' Dan volgt een onrustige, voor vrijwel iedereen een slapeloze nacht. Mannen, vrouwen, paarden, koeien, boeren en boerinnen schieten door de hoofden. De dates leren steeds meer over het leven op de boerderij. Kunnen ze zich voorstellen dat dit ooit hún leven is? Voor één iemand is dat in ieder geval niet zo.

Inloggen om te reageren.

Koffie lurken bij Annemiek in de stal 22 mrt 2020 15:48 #4189

Taurus schreef : Milou, die in Duitsland woont en werkt, (...)


Was het niet zo dat Milou vanuit Californië kwam voor de speeddate? :mmm:

Inloggen om te reageren.

Koffie lurken bij Annemiek in de stal 22 mrt 2020 15:56 #4190

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Dacht het wel? Misschien uitgezonden? Kap ze er echt mee of stuurt Bastiaan Milou naar huis? We gaan het vanavond zien

Inloggen om te reageren.

Koffie lurken bij Annemiek in de stal 22 mrt 2020 16:21 #4191

Taurus schreef :

Taurus schreef : Milou, die in Duitsland woont en werkt, (...)


Was het niet zo dat Milou vanuit Californië kwam voor de speeddate? :mmm:


Ik dacht dat Milou een schrijfcursus had gedaan in Los Angeles... Blijkbaar woont en werkt ze in Duitsland. Waar ze woont doet niet terzake vind ik, als ze in Friesland of Gelderland had gewoond, dan zal ze toch óók niet à la minute haar baan en woning opzeggen, met de kans dat, zoals Bastiaan zegt, het binnen twee weken klapt! Omdat hij het wel gehad heeft met het lange-afstand-daten... Hij had dan beter bij de plaatselijke supermarkt op het vraag- en aanbodbord een oproep kunnen doen!

Inloggen om te reageren.

Koffie lurken bij Annemiek in de stal 22 mrt 2020 18:25 #4195

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Tja, het had handiger geweest dit vooraf kenbaar te maken dan had ze waarschijnlijk niet geschreven.

Inloggen om te reageren.

Koffie lurken bij Annemiek in de stal 22 mrt 2020 22:14 #4209

Bakkertje1960 schreef :
Ik dacht dat Milou een schrijfcursus had gedaan in Los Angeles... Blijkbaar woont en werkt ze in Duitsland. Waar ze woont doet niet terzake vind ik, als ze in Friesland of Gelderland had gewoond, dan zal ze toch óók niet à la minute haar baan en woning opzeggen, met de kans dat, zoals Bastiaan zegt, het binnen twee weken klapt! Omdat hij het wel gehad heeft met het lange-afstand-daten... Hij had dan beter bij de plaatselijke supermarkt op het vraag- en aanbodbord een oproep kunnen doen!


Er was nog zo'n boer die dat eigenlijk niet zag zitten, omdat zijn mogelijke vriendin nog een jaar school moest afmaken. Achteraf bleek dat ook nauwelijks meer ter zake doend, vond hij zelf ook, geloof ik.

Inloggen om te reageren.

Koffie lurken bij Annemiek in de stal 22 mrt 2020 22:19 #4213

Laura36 schreef : Er was nog zo'n boer die dat eigenlijk niet zag zitten, omdat zijn mogelijke vriendin nog een jaar school moest afmaken. Achteraf bleek dat ook nauwelijks meer ter zake doend, vond hij zelf ook, geloof ik.


Dat was toch geitenboer Frank? Anita deed een opleiding diergeneeskunde. Overigens is die relatie inmiddels over.

Inloggen om te reageren.

Koffie lurken bij Annemiek in de stal 22 mrt 2020 22:23 #4216

Ja de geitenboer.
Oooh, is dat over? Hoe jammer.

Inloggen om te reageren.

Koffie lurken bij Annemiek in de stal 22 mrt 2020 22:26 #4219

Laura36 schreef : Ja de geitenboer.
Oooh, is dat over? Hoe jammer.


Hier het artikel:

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/nieuws/relati...-frank-anita-voorbij

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2