Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

De kogel is door de kerk... wie volgt? 23 mrt 2020 10:12 #4271

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Betty verlaat hevig geëmotioneerd als eerste de boerderij van Geert-Jan. Het lubberige roze konijnen-pak doet haar inzien dat zij als de wiedeweerga haar koffer moet pakken om thuis weer bij te komen van alle emoties.
Uiteraard worden er volgende week meerdere logees door de boeren bij het grofvuil gezet en wellicht zijn er logees die de gang van Betty volgen. Vera zit met het dilemma drugs, Milou wil niet per direct bij Bastiaan intrekken en Vera van Geert bied zich teveel aan aan Geert en zal door haar chaotische en drammerige gedrag eveneens de boerderij moeten verlaten.

Inloggen om te reageren.

De kogel is door de kerk... wie volgt? 23 mrt 2020 10:46 #4275

Hollie schreef : Betty verlaat hevig geëmotioneerd als eerste de boerderij van Geert-Jan. Het lubberige roze konijnen-pak doet haar inzien dat zij als de wiedeweerga haar koffer moet pakken om thuis weer bij te komen van alle emoties.
Uiteraard worden er volgende week meerdere logees door de boeren bij het grofvuil gezet en wellicht zijn er logees die de gang van Betty volgen. Vera zit met het dilemma drugs, Milou wil niet per direct bij Bastiaan intrekken en Vera van Geert bied zich teveel aan aan Geert en zal door haar chaotische en drammerige gedrag eveneens de boerderij moeten verlaten.


Vooral die laatste..ik lig onder mijn stoel van het lachen, zie het al voor me.. :D :D :dry:

Wel jammer, Betty was wel een favoriet hier, hart op de juiste plaats, maar wel tof dat ze zélf de knoop door durft te hakken.

Inloggen om te reageren.

De kogel is door de kerk... wie volgt? 23 mrt 2020 13:19 #4296

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Achteraf zeggen dat Betty de boerderij -op zijn verzoek- toch had moeten verlaten vind ik toch een minpuntje van Geert-Jan. Met Betty was hij wellicht beter af geweest, maar die koos voor zichzelf!

Inloggen om te reageren.

De kogel is door de kerk... wie volgt? 23 mrt 2020 15:21 #4305

Hollie schreef : Achteraf zeggen dat Betty de boerderij -op zijn verzoek- toch had moeten verlaten vind ik toch een minpuntje van Geert-Jan. Met Betty was hij wellicht beter af geweest, maar die koos voor zichzelf!


Toch snap ik em ook wel, anders werd er ws meteen nog een koffer ingepakt en hij was al niet aan een keuze toe. :car:
Heb van de overgebleven 2 dames wel het beste gevoel bij Karine,
Jacqueline zit in ieder geval in mijn allergie-hoek, maar ja dat zegt niks over een goede keuze voor GJ natuurlijk.
Hoewel ik me ook zomaar een niet goed gevallen makelaars-investering voor kan stellen. :euh:

Wie gaat er door volgens jullie?

Inloggen om te reageren.

De kogel is door de kerk... wie volgt? 23 mrt 2020 18:19 #4308

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Jacqueline is die makelaar die ging lopen bellen want haar werk moet doorgaan... iets te kakkerig voor Geert-Jan!
Ik denk dat Geert-Jan kaal geplukt en dus met lege handen komt te staan. :mmm: :huh:

Overigens ben ik wel benieuwd wie van de dames Geert-Jan voor de rechter sleept.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1