Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Janine 03 apr 2022 21:35 #5552

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Zow... Michiel naar huis. Die zag ik niet aankomen!

Te lief... Vrouwen zoeken kennelijk een lieve hufter. ;)

Inloggen om te reageren.

Janine 03 apr 2022 22:28 #5563

Whooow, juist Michiel niet... dat was echt onverwacht! :ohmy:

Inloggen om te reageren.

Janine 03 apr 2022 22:29 #5565

"Te lief' was in dit geval een nette manier om te zeggen dat hij te veel op haar huid zat. De andere twee doen hun ding. Christiaan is ,denk ik, te rustig. Sander past het beste van deze drie en als hij de afstand wil overbruggen, dan ligt de bal nu bij haar.

Inloggen om te reageren.

Janine 03 apr 2022 22:45 #5571

Daar zit wat in ja :duim-omhoog

Leuk hoe Sander die andere 2 lekker even hun gang liet gaan, hen de ruimte gaf. Daar had Michiel idd meer moeite mee.

Inloggen om te reageren.

Janine 03 apr 2022 22:58 #5575

Te lief... Vrouwen zoeken kennelijk een lieve hufter. ;)
Nee natuurlijk niet, Taurus toch. Tussen té lief en een hufter ligt een immense ruimte! (Tussen té pittig en duidelijk ook; maar dat was bij een andere boer aan de andere kant van het land.)
Michiel zat te veel op haar huid, natuurlijk ook gevoed door zijn wens om te mogen blijven. Ik raakte ietwat geïrriteerd toen ze aan het plaatgrillen waren en hij met een stukje vlees voor haar kwam. Zoiets kan je doen wanneer je in een romantische setting met z'n tweeën bent, maar niet als er nog twee mannen tegenover je aan dezelfde tafel zitten, met eenzelfde doel: Janine. En ook een irritatiemomentje toen het hekwerk in elkaar gezet werd door Christiaan en Sander. Of nog zo'n momentje toen Janine met Sander aan het praten was, om er dan bovenop te gaan staan en het gesprek over te nemen. Nee, vast een hele leuke lieve jongeman, maar niet passend bij Janine wat mij betreft. Christiaan, een hele goede en aardige vent: maar wanneer er gevraagd wordt wat jij van Janine vindt dan is 'een hardwerkende vrouw', niet het juiste antwoord...
Sander, als ik het voor het zeggen had: regel die verhuiswagen maar snel!!

Inloggen om te reageren.

Janine 04 apr 2022 11:10 #5590

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Jeetje Michiel weg... want te lief? Die zag ik ook niet aankomen! Tijdens de spelletjes, dacht ik zelfs al enkele diepe blikken tussen die twee te hebben gezien. Maar ik denk dat Michiel al iets TE dicht bij kwam, en dat dat haar heeft afgeschrikt, want ze lijkt zelf gewoon nog niet te weten wat en of ze überhaupt al wel iets wil...

Ik vind Sander echt een leuke gast en ik snap zijn frustratie. Waarom gelooft ze hem niet gewoon als hij zegt dat Friesland-Limburg voor hem geen issue is. Deze nuchtere Fries zegt wat ik altijd denk: Als je schrijft, betekent dat, dat je daar zelf al over uit bent, en dat je dat er voor over hebt. Hij had ook een paar hele mooie Quotes en wijze uitspraken, maar die moet ik ff terugkijken. Ik weet niet of het uiteindelijk wat zou worden tussen deze twee, omdat Janine zo onzeker is en hij juist niet. Ik denk dat hij zich op de duur aan haar besluiteloosheid zou gaan ergeren. Ik denk dat er na dit programma heel veel vrouwen denken: Oeh, die leuke Friese gast, wil ik wel! ergens loopt denk ik nog een betere match voor Sander rond.

Inloggen om te reageren.

Janine 04 apr 2022 22:47 #5596

Zow... Michiel naar huis. Die zag ik niet aankomen!

Te lief... Vrouwen zoeken kennelijk een lieve hufter. ;)

Nee joh geen lieve hufter maar een lekkere nuchtere Fries zoals Sander. Wat een leuke gast is dat! Hopelijk durft Janine zich een beetje open te stellen want de ervaring uit het verleden heeft zichtbaar wonden achter gelaten...

Inloggen om te reageren.

Janine 09 apr 2022 11:30 #5615

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Citaat (lees: Steffi => boerin Steffi ;-)): :-)

Yvon Jaspers redde BzV-kandidaat: “Daardoor is hij er nog”

Steffi laat voor Omroep Brabant iedere week haar licht schijnen over de meest recente aflevering van Boer zoekt Vrouw. Iedere week kijkt ze mee en deze week zag ze onder meer dat boerin Janine voor een lastige keuze stond. Ze moest een van haar drie mannen naar huis sturen. Het werd uiteindelijk Michiel. Christiaan en Sander mogen blijven.

Gered door Yvon Jaspers

Steffi heeft het idee dat Sander van geluk mag spreken dat hij er nog bij zit. Alles wees erop dat hij naar huis werd gestuurd. “Jammer voor Michiel, maar je voelde dat het allemaal te beklemmend was voor haar. De Fries kwam beter uit de verf, maar ik denk dat hij er ook nog is door het gesprekje van Yvon met Janine”, laat Steffi weten. Daarin sprak Janine uit dat ze twijfelde over de gevoelens van Sander. Hij was tenslotte de hele dag zo stil, waardoor ze het idee kreeg dat hij misschien helemaal niet zo graag met haar is.

Sander en Christiaan

Het gaat nu nog tussen Christiaan en Sander. “De mannen maken evenveel kans en vinden haar allebei geweldig. Christiaan moet wel wat meer doen dan alleen zijn spierballen laten zien, dan komt het wel goed daar”, aldus Steffi.

Bron:
lovereality.nl
07-04-2022

Inloggen om te reageren.

Janine 09 apr 2022 13:58 #5618

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Het is een leuk forum hierow

But...

"Shhhh, Shhhh
It's, oh, so quiet
Shhhh Shhhh
It's, oh, so still…"

;-)

Inloggen om te reageren.

Janine 09 apr 2022 14:00 #5619

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1