Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Jouke 03 apr 2022 21:39 #5553

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Marion als eerste naar huis. Na vorige week voor mij niet een heel grote verrassing.
Natuurlijk nu boordevol vragen maar het komt wel goed met haar. :)

Inloggen om te reageren.

Jouke 03 apr 2022 22:17 #5560

Vast wel, het is een leuke meid.

Ze zei tegen Yvon dat ze wel voldoende vragen had gesteld en had laten doorschemeren wat ze ergens van vond. Dat klinkt vaak alsof dat niet goed zou zijn, maar dat is wel de manier waarop je dingen van elkaar te weten komt :duim-omhoog

Inloggen om te reageren.

Jouke 03 apr 2022 22:29 #5564

Oh, ik verstond eigenlijk dat ze nu juist met allerlei vragen zat. Over dat zij zichzelf anders ziet dan ze door Jouke omschreven werd in de weg-stem-reden van het kiezen voor haar. Bijzonder dat de overige twee meiden daar ook over naspraken: is Marion echt té pittig? Te pittig of gewoon duidelijk: dat blijft nu de vraag.

Inloggen om te reageren.

Jouke 03 apr 2022 22:42 #5568

Dat klopt, ze zit nog steeds met allerlei vragen -terecht, denk ik- over wat hij nou van haar vond en in hoeverre dat juist was.
Maar het gebeurt vaker dat diegene die naar huis gaat tegen Yvon zegt dat ze wel genoeg aan de boer heeft gevraagd. Vaak klinkt het dan alsof dat een vaststelling is dat dat niet een goede manier zou zijn. Maar dat is het juist wel, lijkt mij. Want dat betreft hoeft ze zich echt niet iets te verwijten.

Ja, ik vond het ook heel goed hoe die 2 meiden nog verder doorpraatten erover.

Inloggen om te reageren.

Jouke 03 apr 2022 22:43 #5569

Jouke is gewoon geschrokken van haar vragen. Je kent elkaar net en je trekt niet direct bij iemand in. Beide nog jong, dan lossen veel vragen zich op een natuurlijke manier wel op of niet. Snap haar vraag over drugs wel.. Kan je beter in het begin duidelijk over zijn. Zij is een leuke meid, die komt er wel.

Maar wie Jouke nu gaat kiezen??

Inloggen om te reageren.

Jouke 04 apr 2022 12:12 #5591

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik vond het echt supergoed dat Marion meteen aangaf, dat druggebruik voor haar echt niet toelaatbaar is. Dat het dan klaar is. Ik houd daar van, duidelijkheid! Jouke kan daar waarschijnlijk iets minder goed tegen. Dat heeft niets met te pittig te maken, dat heeft met angst te maken, dat ze hem straks misschien kort zal willen houden en daar houdt deze boer niet van! (terwijl ik denk, dat hij dat heel verkeerd inschat, zo lijkt Marion me helemaal niet) Ik denk dat er ontzettend veel mannen zullen zijn die Marion in dit programma hebben gezien en haar ontzettend graag willen leren kennen. Een mooie dame, welbespraakt en die inderdaad weet wat ze wil, en daar is niks mis mee!

De andere twee dames die overbleven vond ik wel lief. Die waren ook echt wel even vd leg door het afscheid. Het was ook echt een leuk drietal, samen ook. Gezellig als vriendinnen ipv concurrentes. En iemand zei het al, maar ze voelden alledrie dat ze heel graag door wilden en gunden het elkaar ook.

Wat Jouke trouwens wel goed zei, was dat het goed was, dat er nu 1 weg was. Dat was niet bot bedoeld, maar inderdaad heel goed van hem opgemerkt, als je nog steeds aan degene zou denken die weg is, ipv aan de twee die gebleven zijn, dan heb je niet goed gekozen, dus doorrrr!

Inloggen om te reageren.

Jouke 08 apr 2022 12:36 #5609

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Een leuke en interessante teaser met boer Jouke en Karlijn:



:-)

Inloggen om te reageren.

Jouke 08 apr 2022 12:45 #5610

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Karlijn blijft op een open manier doorvragen en maakt - gelukkig - de indruk niet bang te zijn om "te pittig" gevonden te worden door Jouke. :duim-omhoog

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1