Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Evert 03 apr 2022 21:43 #5556

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Een kalf met een hartje. Als dat geen voorteken is... ;)

Inloggen om te reageren.

Evert 03 apr 2022 22:11 #5557

Nou Taurus, je haalt mij de woorden uit de mond. Ik kan het nog niet pijlen bij Evert hoe hij Maud vindt, maar Maud heeft vandaag wel een heleboel momentjes samen gehad met (haar) Evert. Waar waren Cora en Nans vandaag? Ja, zij waren de boodschappen aan het doen, maar zouden ze zolang weggeweest zijn? Of was de cameraploeg precies aanwezig in de tijd van het boodschappen doen en had Maud gewoon geluk dat zij én mee kon op de trekker én alleen bij de geboorte van het stierkalf kon zijn. Evert reageert wel vrolijk op Maud, qua gezichtsuitdrukking, maar we hebben volgens mij nog niet echt gezien hoe hij één op één met Cora of Nans is.

Inloggen om te reageren.

Evert 03 apr 2022 22:14 #5559

Dat miste ik ook wel, we hebben niet echt het wisselmoment gezien, toen de andere 2 op de trekker meereden. Dat waren ze wel van plan.
Al voelde Evert zich wat overlopen... toch wat verlegen om een keus te maken voor diegene die als eerste mee mag ;)

Inloggen om te reageren.

Evert 03 apr 2022 23:06 #5576

Inderdaad lastig om in te schatten, omdat je de anderen niet met hem samen ziet 1 op 1. Vorige week dacht ik even een blik met Nans te zien tijdens het melken, maar later binnen met de mannen leek Cora weer meer op haar plek. Nans zag toen dat huishouden wat minder voorzich.

Inloggen om te reageren.

Evert 03 apr 2022 23:18 #5579

En ach gos... Maud helemaal ontroerd door de geboorte van dat kalfje... :cheese: :side: :duim-omhoog

Inloggen om te reageren.

Evert 03 apr 2022 23:25 #5581

En ach gos... Maud helemaal ontroerd door de geboorte van dat kalfje... :cheese: :side: :duim-omhoog

Eerlijk gezegd ben ik ook altijd ontroerd bij de geboorte van een dier. Een aantal keer een kalfje geboren zien worden en lammetjes. Op de een of andere manier ga je dan vanzelf fluisteren...

Inloggen om te reageren.

Evert 03 apr 2022 23:39 #5582

Oh, wat ik mij ineens bedenk: we hebben deze aflevering zoveel van Maud gezien omdat zij weg moet. Het keuzemoment is expres nog niet in deze aflevering geplaatst om als een soort clffhanger te fungeren. Volgende week komen er weer heel veel mensen kijken omdat ze willen weten wie er bij Evert nu mogen blijven en wie niet. Dan leren we vanaf volgende week Cora en Nans een beetje beter kennen... Wat jammer als mijn theorie van nu volgende week blijkt te kloppen, ik vind Maud zo'n enig en oprecht mens.

Inloggen om te reageren.

Evert 04 apr 2022 00:08 #5584

En ach gos... Maud helemaal ontroerd door de geboorte van dat kalfje... :cheese: :side: :duim-omhoog

Eerlijk gezegd ben ik ook altijd ontroerd bij de geboorte van een dier. Een aantal keer een kalfje geboren zien worden en lammetjes. Op de een of andere manier ga je dan vanzelf fluisteren...

Nou en of :) Het is helemaal niet altijd zo vanzelfsprekend, ook al is het de 'cycle of life'. Altijd weer een wonder dat alles gezond en goed is :duim-omhoog

.

(...)Wat jammer als mijn theorie van nu volgende week blijkt te kloppen, ik vind Maud zo'n enig en oprecht mens.

Oei, ja, tja... Het zou zomaar kunnen. De cliffhanger zeker..., maar of het ook zal zijn? Een week afwachten maar weer... :unsure:

Inloggen om te reageren.

Evert 04 apr 2022 10:47 #5589

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Ach die Maud! In eerste instantie vond ik haar echt zo misplaatst op de boerderij en bij Evert, maar ze gaat er wel honderd procent voor! Toch zou ik een man, die zijn gevoel gemakkelijker onder woorden kan brengen, een romanticus die haar op waarde kan schatten, beter bij haar vinden passen en haar ook gunnen. (Wie heeft er nou genoeg aan, hoe vind je mij? Goed.) En ik vond haar zo lief met dat kalfje met het hartje op zijn hoofd.

Ik hoop dat we volgende week de andere twee dames inderdaad ook nog even samen met Evert in actie zien. Ik denk nog steeds dat Cora, de nuchterste, de beste match met Evert zou kunnen zijn. Die heeft net als Evert zelf ook niet zoveel met romantische poespas.

Inloggen om te reageren.

Evert 04 apr 2022 18:24 #5594

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Citaat: Boer zoekt vrouw-veteranen zien match in Evert en Maud: ‘Zou echt kunnen’:

www.ad.nl/show/boer-zoekt-vrouw-veterane...cht-kunnen~a75147a7/

Boer Jos en Dycke aan het woord. 8-)

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3