Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Wim 14 okt 2018 16:17 #2200

Ik denk dat Marlies eruit gaat bij Wim. Wat denken jullie?

Inloggen om te reageren.

Wim 14 okt 2018 17:16 #2201

Mijn vermoeden is dat Marit er als eerste uit gaat. Vind Wim overigens heel slecht te peilen maar heb zo het idee dat hij toch een beetje voor 'vertrouwd' gaat. Marlies heeft ondanks zij van een boerderij komt niet zo veel met het boerenleven maar is er toch in opgegroeid dus kent de 'nadelen' ervan wel. En Paula vindt hij best wel spannend -is ze ook ;) - en haar wetenschappelijke achtergrond in de agrisector zal hij wel interessant vinden. Overigens denk ik niet dat het met Paula serieus iets gaat worden. Ze lijkt mij toch (nog) wel een beetje een vrijbuiter. :)

Inloggen om te reageren.

Wim 14 okt 2018 17:41 #2203

Mijn vermoeden is dat Paula vanavond door Wim naar huis wordt gestuurd. Denk dat zij toch een beetje te veel "opperkip" is voor Wim. Maar waarschijnlijk zit ik er weer falikant naast, zoals gewoonlijk.
Ben heel benieuwd.

Inloggen om te reageren.

Wim 14 okt 2018 18:08 #2205

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Het zal er om spannen maar 'k denk toch dat Marit naar huis mag. Gezien de blik van Wim die als laatste op háár bleef rusten /filmpje fb
Maar ook dát kan gemanipuleerd zijn door team cameramensen, het l i j k t alsof hij haar als laatste aanziet. Maar of dat ook werkelijk zo is óf dat juist op dat moment de cameralens afdraaide...

Nog twee en half uur ... en dan weten we 't.

Inloggen om te reageren.

Wim 14 okt 2018 21:38 #2207

Het is [piep] geworden hè. De vrouwen vonden Wim wel wat lastig te peilen, maar dat had Wim andersom ook. Nogal eigenlijk wel... :mmm:
Goeie tip ook van Yvon aan 't eind, ze moeten daar wel echt iets aan doen, hoewel ik de vraag van Yvon 'of wilde je ze alledrie houden?' inderdaad al had verwacht :silly: :D .

Inloggen om te reageren.

Wim 14 okt 2018 21:48 #2209

Voor het gevoel van ons kijkers zijn de dames al weken op het erf bij Wim. In werkelijkheid zijn ze er slechts één dag. Wat moet hij dan, meteen als een bronstige gnoe de harten van de vrouwen zien te veroveren? Een beetje netjes opbouwen is net wat hij zegt toch wel wat verstandiger. Je bent immers met drie dames die hij niet wil kwetsen.
De verontwaardiging van Yvon vind ik daarom niet zo op z'n plaats.

Inloggen om te reageren.

Wim 14 okt 2018 22:08 #2212

Eén dag, dat is waar. Maar ze weten wel dat dat de opzet van het programma is.
Hij hoeft er inderdaad niet meteen op te springen B) maar zou je uit de drie leuke dames die je gekozen hebt, niet al een gevoel kunnen hebben van: die ene past toch inderdaad niet zo bij me, van die andere twee weet ik het nog niet genoeg..

Ik had wél de indruk dat ze het met elkaar heel leuk hadden, en dat zij, net als sommige andere logeerders+boeren, later vast nog wel eens met elkaar gaan optrekken of vrienden blijven :)

Inloggen om te reageren.

Wim 14 okt 2018 23:04 #2223

Taurus schreef : Voor het gevoel van ons kijkers zijn de dames al weken op het erf bij Wim. In werkelijkheid zijn ze er slechts één dag. Wat moet hij dan, meteen als een bronstige gnoe de harten van de vrouwen zien te veroveren? Een beetje netjes opbouwen is net wat hij zegt toch wel wat verstandiger. Je bent immers met drie dames die hij niet wil kwetsen.
De verontwaardiging van Yvon vind ik daarom niet zo op z'n plaats.

Maar vond jij het niet bijzonder dat Wim het idee heeft dat hij alle drie zijn dames aandacht geeft en dat alle drie de meiden zeggen dat het zo jammer is dat er geen één op één momentjes zijn geweest (op dat ritje met Paula na dan, maar dat heeft zij "gewonnen").

Inloggen om te reageren.

Wim 15 okt 2018 00:10 #2227

Taurus schreef : Voor het gevoel van ons kijkers zijn de dames al weken op het erf bij Wim. In werkelijkheid zijn ze er slechts één dag. Wat moet hij dan, meteen als een bronstige gnoe de harten van de vrouwen zien te veroveren? Een beetje netjes opbouwen is net wat hij zegt toch wel wat verstandiger. Je bent immers met drie dames die hij niet wil kwetsen.
De verontwaardiging van Yvon vind ik daarom niet zo op z'n plaats.


Helemaal mee eens! Je kunt op een rustige manier ook wel merken of je iemand leuk vind. Daar hoef je niet na 5 minuten je levensverhaal mee te delen om vervolgens brommers te kieken.

Inloggen om te reageren.

Wim 15 okt 2018 10:50 #2232

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Living on the edge....

Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator