Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Wim 15 okt 2018 10:53 #2233

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

SasKijktBZV schreef : Ik denk dat Marlies eruit gaat bij Wim. Wat denken jullie?


Je had helemaal gelijk Sas. ( Maar waarom dacht je dat? )

Inloggen om te reageren.

Wim 15 okt 2018 12:12 #2236

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Als vrouw zijnde was ik denk ik opgestapt als een boer (net) doet (als) of ie totaal nog geen idee heeft wie hij moet kiezen en het net zo goed ienemienemutte kan worden. Alles leuk en wel, maar je wilt dat je partner jou speciaal vindt en veruit boven de anderen verkiest. En je wilt niet het gevoel krijgen dat wanneer je misschien uiteindelijk gekozen wordt. Je eigenlijk net zo gemakkelijk inwisselbaar bent voor een ander omdat die net zo leuk gevonden wordt. Dat is geen echte liefde. Ik kan vanuit die gedachtengang eigenlijk alleen maar concluderen dat zijn droomvrouw hier in elk geval niet tussen zit.

Vreemde gedachte ook om in plaats van eens een diep gesprek met de dames afzonderlijk te gaan voeren, ten einde ze eens beter te leren kennen.... je besluit om je cross-auto te starten en het veld naast de boerderij om te gaan ploegen. Je hebt maar een paar dagen de tijd en wilt uiteindelijk een liefdespartner aan dit programma overhouden (tenminste dat lijkt me het doel waar je je in de eerste plaats voor opgegeven hebt toch?) Dan lijkt het me in het licht daarvan wel zo zinvol om die dames nou maar eens wat beter te gaan leren kennen en eens een goed gesprek met hen te gaan voeren. Die hobby afstoffen, kan altijd nog wanneer je je keus gemaakt hebt. Maar goed, uiteindelijk is geen van de drie kiezen ook een keuze. Misschien heeft ie zelf ook wel al bedacht dat ZE er niet tussen zit. En ja, dan kan je net zo goed eens lekker je akker afrossen met je cross-auto dan hoef je al die moeite ook niet meer te doen. wel zo chill (wat een afgrijselijk woord is dat toch! sorry, ik kan maar niet aan die hippe jeugdtaal wennen).

Inloggen om te reageren.

Wim 15 okt 2018 13:22 #2239

Tja, die Wim. Leuke knul, dat wel. Leuke sfeer daar, dat ook. Maar zo schiet het natuurlijk niet op.

En nee, da's niet heel vreemd, want het is maar zo kort. Maar aan de andere kant, juist daarom moet je een op een gesprekjes voeren en momenten zoeken waarop je even kunt peilen hoe het zit. Het is niet zo dat het keuzemoment totaal uit de lucht komt vallen, dat wist hij van te voren.

Inloggen om te reageren.

Wim 15 okt 2018 21:44 #2246

Klompendanseres schreef : ... daarom moet je een op een gesprekjes voeren ...


Misschien véél te ver gezocht:
zou het kunnen zijn dat, omdat Wim stottert, hij opziet tegen de één op één gesprekjes? Dat hij dit daarom uitstelt. Dat hij hoopt dat
er spontaan al vlinders ontstaan bij hem voor iemand of dat hij op een andere manier duidelijke krijgt wie het voor hem is? Wat wij tot nu toe gezien hebben, valt dat stotteren heel erg mee. Maar wanneer er meer spanning bij komt kijken, kan de kans op stotteren misschien ook oplopen.

Inloggen om te reageren.

Wim 16 okt 2018 08:45 #2247

Interessante theorie, maar aan de andere kant: bij het speeddaten ging het toch ook vrij goed, dat wat wij te zien kregen tenminste.
Ik weet het niet met Wim. Hopelijk heeft de preek van Yvon wat geholpen en verandert er wat. Volgens mij ging het in het verleden na het eerste keuzemoment toch vaak zo. De eerste dag moet je wat wennen, het kan de volgende dag allemaal voorbij zijn, ergens begrijp ik wel dat je nog wat afwachtend ben. Aan de andere kant, je zoekt toch een partner.
Nou ja, volgende week gaan we het zien.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator