Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Slechts één keuzemoment deze keer 14 okt 2018 21:35 #2206

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
In tegenstelling tot wat de titel van deze aflevering doet vermoeden is er vanavond 'slechts' één keuzemoment geweest: die van Wim. Marlies heeft het misschien een beetje voor haarzelf de das omgedaan door haar twijfel uit te spreken tegen hem. Zij mocht haar koffers pakken.
Maar hoe denken we dat de andere boeren volgende week gaan kiezen? Oftewel, schot voor de boeg:
Bij Marnix mag Janneke vertrekken denk ik.
Bij Steffi kan Roel waarschijnlijk eerder naar Peru.
Bij Michelle denk ik dat Maarten het niet tot de finale van de championsleage redt. (Ohw Tau, geniale woordgrap :woohoo: B) :mmm: )
Bij Jaap zal waarschijnlijk uit eigen beweging Marian ervoor kiezen om in het Twentse te blijven.

Inloggen om te reageren.

Slechts één keuzemoment deze keer 14 okt 2018 21:46 #2208

Op zich was Marian wel goed bezig om effe heel verstandig na te denken over hoe het eventueel zou kunnen zijn, of ze daar kon wennen, of ze kan aarden in dat huis enzo. Dat is toch waar Jaap het met hen in het begin over gehad had.
Toch denk ik ook dat Marian niet gekozen wordt om te blijven. Aan de andere kant heb ik ook twijfel over 1 van de andere vrouwen die daar is, of zij en Jaap dan een goede match vormen.
Maar gelukkig mogen zij zelf kiezen :) dat gaat vast lukken :side:

Bij de andere boeren... hmm, geen idee nog. Marnix is ook nog lekker vaag over wat hij vindt of wil... :whistle:

Inloggen om te reageren.

Slechts één keuzemoment deze keer 14 okt 2018 22:21 #2214

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Het vuurtje brand nog niet overal...

Steffi stuurt, denk ik Roel naar huis. Harrold klikt beste.
Michelle stuurt Maarten weg. Gok nu nog op Ruud voor citytrip.
Jaap gaat Marilyn naar huis sturen, mits Marian niet zelf gaat.
Marnix stuurt Willemijn weg, Janneke blijft over, maar zou mij niet verbazen als hij met geen van 3 match voelt.

Wim die blijft met Marit over, Paula gaat, denk ik, zelf weg. Voelt zich straks 3e wiel.

Inloggen om te reageren.

Slechts één keuzemoment deze keer 16 okt 2018 16:17 #2251

Mijn prognose voor wie de volgende ronde mag vertrekken:

Steffi -> Roel (als je de paardenfokkerij als 'hobby' ziet, neem je je potentiële partner niet serieus. Dus wieberen!)
Marnix -> Janneke (kan nu de spanning al niet aan, terwijl ik die spanning van Marnix heel goed kan begrijpen, als perfectionist, eigenheimer en chaoot in het huishouden zijnde haha.)
Michelle -> Maarten (ben ik heel raar als ik zeg dat ik die jongen niet mag? Ook hoe hij reageerde op Michelle d'r verhaal over een eerdere destructieve relatie... zoals hij dat ging zitten relativeren, en dan ook nog beweerde dat ie zelf óók zo'n relatie heeft gehad...??? Voor mij reden genoeg voor een exit!)
Jaap -> Marilyn (ik vind haar helemaal niet bij Jaap passen, maar wie ben ik?)

Inloggen om te reageren.

Slechts één keuzemoment deze keer 16 okt 2018 17:01 #2253

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hallo Campesina! Wat tof dat je terugbent! Wat heerlijk om je weer in ons midden te hebben in ons forumgezin :)
Wat een heldere kijk ( omschrijving ) heb je al inmiddels ( na al het bijlezen enzo ) over de situaties in Bzv-land.

Heb zelf nog niet helemaal helder wie de volgende keer uitgezwaaid gaat worden maar denk dat Marilyn nog wel mag blijven hoor... ze is lekker rustig en een zorgzaam typ. Dat brengt haar vak ook mee natuurlijk. Ik denk dat Jaap het übertype is dat graag een heel zorgzame vrouw wil hebben. Dan schuif ik voor het gemak even opzij dat ze bedenktijd nodig heeft voor een verhuizing ( wie niet? ben zelf ook aardig vastgeplakt op mijn zandplaat ) en ga ik gewoon op mijn gevoel af. 'k Vind Marilyn een leuk, lief mens. Misschien komt ze niet zo nadrukkelijk in beeld omdat ze bescheiden is en zich niet op de voorgrond wil zetten. Ik kan er naast zitten ( zoals wel vaker , ben per slot geen psycho ) maar vind haar best goed bij Jaap passen. En andersom.
Ben wel benieuwd hoe ze zonder blauwe oogschaduw eruit ziet ( of es met bruine oogschaduw, meer naturel ) volgens mij is ze knap genoeg van d'rzelf en heeft ze dat niet nodig.

Ik moet het nog even uitfilteren allemaal maar bij Jaap denk ik dat Marian het eerst gaat ( vrijwillig of niet vanwege Jaaps keus )

Inloggen om te reageren.

Slechts één keuzemoment deze keer 17 okt 2018 15:20 #2258

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Bij Wim heb ik het vermoeden dat het éigenlijk met géén van de 3 dames écht klikt.. waarom ging hij in z'n eentje met veel stofwolken en bombarie crossen? Was-ie gefrustreerd omdat hij nog geen idee had wie van de 3 hij het leukst vindt?? Maar goed ..dat zou nog kunnen veranderen als hij wat minder oppervlakkig met ze aan de slag gaat, na de hint van Yvonne ;)
Jaap: Petra (Amsterdamse, gewend aan laag overkomende vliegtuigen..) past m.i. nog ietsjes beter bij hem dan Marilyn. Marilyn vindt het "een leuke man", maar Petra is helemaal wég van hem, dat maakt ze wel duidelijk! En Jaap is, net als zij, niet afkerig van knuffelen... Ben benieuwd.
Steffie: ik den dat Roel als eerste weggaat. Roel vind haar leuk en mooi, maar luistert niet goed naar haar, als ze een 1- op- 1 gesprekje hebben; hij onderbreekt haar als ze reageert en laat haar steeds niet uitspreken. Humoristische Harrold & Steffie: voelt goed!
Michelle: Maarten? Sympathieke man. Zowel hij als Michelle praten over hun traumatische ex-relaties. Beiden druk in het hoofd: teveel denken (Maarten) of teveel weglachen en/of afstoten als iets/iemand te dichtbij komt (Michelle). Ruud: wat ongecompliceerder type, maar is hij bereid om een nieuw leven te beginnen als maatje van een champignon-kweekster, bedrijfleidster, die vaste ideeën heeft over hoe alles moet gebeuren?
Marnix: moeilijk welke van de 2 roodharige dames op zijn woest-wilde boerderij blijven hangen!

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator