Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Marnix

Marnix 14 okt 2018 22:35 #1

Komt toch iedere keer weer verrassend uit de hoek, maar nu moet hij nog goed gaan voelen voor wie hij dat onderbuikgevoel heeft...

Inloggen om te reageren.

Marnix 14 okt 2018 22:47 #2

Ik zou Janneke adviseren om niet te blijven, als zij zich nu al niet prettig bij de sfeer voelt... Ik denk dat die sfeer wel vaker rondom Marnix zal hangen.
Wie riep er nou steeds "kan ik helpen" of "zal ik dat doen voor je"? Dat irriteerde hem volgens mij. Hij wil gewoon de dingen doen zoals hij het altijd -alleen- zelf doet. Máár, hij wil ook iemand naast zich voor de liefde. Daar is naar op zoek. Of die dame nu al op zijn erf zit; ik heb dat nog niet gezien.

Inloggen om te reageren.

Marnix 14 okt 2018 22:54 #3

@Bakkertje:
.. die dame zit misschien op tem-tation (w)eiland...

Inloggen om te reageren.

Marnix 15 okt 2018 13:18 #4

Het is altijd een beetje ongemakkelijk: de boer (m/v) is gewend het werk alleen te doen of eventueel met personeel. Dan wil je niet steeds gejengel achter je gaan, kan ik dit doen, kan ik dat doen, terwijl je het veel sneller en makkelijker alleen kunt. En dan is Marnix ook niet de persoon om daar de tijd voor te nemen en alles uit te leggen en de dames de kans te geven.

Maar om iemand nou aan te praten dat ze niet blij is met zichzelf? Hij weet natuurlijk dat ze een burn-out heeft (vraag me af hoe ze dan wel de stress van zo'n programma aan kan, maargoed, da's voor haar en de bedrijfsarts...) en wilde dat misschien even peilen, op zijn eigen directe manier.

Inloggen om te reageren.

Marnix 15 okt 2018 13:53 #5

Ik kon de irritatie al voelen toen hij zei: "Gewoon blijven staan!" Dat was de meest vriendelijke, gefilterde versie van wat hij eigenlijk dacht: "Godnondeju hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik het alleen wil doen!!!! Laat me met rust man!"

Is drie dagen gezellig doen en samenwerken werkelijk te veel gevraagd? Als hij op dag 1 of 2 dat al niet meer trekt. Pfff.

En dan vervolgens de psycholoog uit te hangen. Niet op een vragende manier zijn conclusie uitspreken wat hij vermoed, nee deze man pleurt zijn "Jij bent niet gelukkig" theorie als feit op tafel.
Je mag haar ook gewoon wegsturen hoor! Daar hoef je geen excuus voor te zoeken.

Ik liet die oude troep en chagrijnige boer met gierende banden achter me als ik hun was.

Inloggen om te reageren.

Marnix 20 okt 2018 17:41 #6

Ik had gegokt op Willemijn of Bertina (de mooie rossig-blonde dames), maar na het zien van de filmpjes met Willemijn en Bertine " , de laatste ("letterlijk en figuurlijk spetteren als we een relatie krijgen, maar wellicht niet blijvend voor de toekomst"..) dacht ik ineens : Janneke!!
Weliswaar was zij gespannen tijdens de logeerweek (niet door haarzelf maar door de sfeer die er hing), maar toch.
Na mijn herfstvakantie kan ik pas kijken naar de aflevering van a.s. zondag.. ben zo benieuwd!

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.083 seconden