Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Jaap

Jaap 14 okt 2018 22:36 #1

Vindt 't gezellig met zijn vrouwen in huis. Eentje maakt zijn ontbijt.
"Niet dat het nodig is, maar wel leuk om mee te maken" :cheer:

Inloggen om te reageren.

Jaap 15 okt 2018 13:32 #2

Ik weet niet zo goed wat ik van Jaap moet denken. De opmerking over de Polen van vorige week zit me nog steeds een beetje dwars. Ik vraag me ook af of hij wel momenten gaat zoeken om eens met de dames apart te praten.

Inloggen om te reageren.

Jaap 17 okt 2018 09:58 #3

• Zilte Deerne
  • Zilte Deerne's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Wie van de kandidaten valt als eerste af, is de vraag hier. Ik denk Marian.

... ziet Jaap het zitten om verder te gaan met een vrouw die al een heel gezin heeft? Ziet Marian het zitten om huis en haard op te geven om naar onder de rook van Schiphol te verKASSEN? Voor beiden nogal een dingetje als ze voor het echie gaan... Zie toch veel praktische bezwaren. Aan de andere kant: liefde overwint alles. Nouja , ik ga er nog even over nadenken onder het appels plukken. M'n bomen zijn bijna leeg en ik gun mezelf liever een appeltaart dan die ellendige Corvus monedula's die heel de zandplaat hebben ingepikt!

Inloggen om te reageren.

Jaap 17 okt 2018 14:04 #4

• randstadse
  • randstadse's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Precies die 2 praktische "dingetjes" speelden ook door m'n hoofd, Zilte! ;)

Inloggen om te reageren.

Jaap 18 okt 2018 13:29 #5

• Zilte Deerne
  • Zilte Deerne's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

randstadse schreef : Precies die 2 praktische "dingetjes" speelden ook door m'n hoofd, Zilte! ;)

Olah, Randstadse: zie hier het artikel met nog meer 'dingetjes ', deze zijn afkomstig van Jaap-himself.
www.ad.nl/show/onzekerheid-slaat-toe-bij...ijn-gevoel~ae386d28/

Zo'n logeerweek in je eigen toko lijkt me wel behoorlijk benauwend en stressvol, alles en iedereen meteen op je persoonlijke lip.( lees: badkamer, slaapkamer etc.... ) hmmm :mmm: . ( afgezien nog van het feit dat je eerst als een razende je huis aan kant moet maken en je kantoor moet hebben opgeruimd....for a good first impression... ;) )

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.084 seconden