Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Steffi

Steffi 14 okt 2018 22:44 #1

Dat ze haar vader kunnen gaan tegenkomen... 'Bijt ie?' B)

Inloggen om te reageren.

Steffi 14 okt 2018 23:07 #2

• Zilte Deerne
  • Zilte Deerne's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Mooie shots van een relaxte sfeer. ( Gewoon doorsnurken als de anderen hun ontbijt al achter de kiezen hebben.) Erg genoeglijk daar!

Het onderonsje op de hooibaal vond ik een kloppend plaatje. Maar er zullen nog wel meer kloppende plaatjes van mooie onderonsjes komen. Denk ik. Hoop ik.
Vast.

Inloggen om te reageren.

Steffi 15 okt 2018 13:14 #3

Je zult maar een gesprekje aanknopen met iemand van wie je denkt dat hij misschien wel bij je past en hij zegt 'Ik vind het keimooi wat jij hier allemaal doet met die paarden. Daar zal ik jou dan ook helemaal in steunen. Ik vind het belangrijk dat iemand z'n eigen hobby heeft'. Parrrdon? Dit is haar werk, als haar vader met pensioen gaat zal zij de boel overnemen.

Inloggen om te reageren.

Steffi 15 okt 2018 21:36 #4

Klompendanseres schreef : Je zult maar een gesprekje aanknopen met iemand van wie je denkt dat hij misschien wel bij je past en hij zegt 'Ik vind het keimooi wat jij hier allemaal doet met die paarden. Daar zal ik jou dan ook helemaal in steunen. Ik vind het belangrijk dat iemand z'n eigen hobby heeft'. Parrrdon? Dit is haar werk, als haar vader met pensioen gaat zal zij de boel overnemen.

Ja, mijn mond viel open van verbazing. Wat ook nog eens storend was, is dat hij haar helemaal niet uit liet praten! Ik hoop, want ik ben echt vóór Roel, dat het kwam omdat hij zóóó onder de indruk is van Steffi, dat hij zóóó blij was dat hij nu eens helemaal alleen met haar in die schuur zat en dat hij een beetje in de war was van de wetenschap dat dit ook nog eens gefilmd werd.

Inloggen om te reageren.

Steffi 16 okt 2018 16:05 #5

Bakkertje1960 schreef :

Klompendanseres schreef : Je zult maar een gesprekje aanknopen met iemand van wie je denkt dat hij misschien wel bij je past en hij zegt 'Ik vind het keimooi wat jij hier allemaal doet met die paarden. Daar zal ik jou dan ook helemaal in steunen. Ik vind het belangrijk dat iemand z'n eigen hobby heeft'. Parrrdon? Dit is haar werk, als haar vader met pensioen gaat zal zij de boel overnemen.

Ja, mijn mond viel open van verbazing. Wat ook nog eens storend was, is dat hij haar helemaal niet uit liet praten! .....

Goed, ik ga nu toch ook maar even mee reageren... Want ik heb me dood geërgerd aan Roel die Steffi niet eens uit liet praten. Hoe kan hij nou meer over haar te weten komen als hij niet eens kan luisteren? En dat van die 'hobby'... pfffff... daarbij dacht ik ook direct "mán!! Het is haar wérk... dit is geen 'hobby', het is een vak waar ze keihard in aan het werk is". Mijn hoop is dan ook dat ze Roel naar huis stuurt zondag. Mijn credit is ie in elk geval al kwijt. En ik vond hem sowieso al de minst leuke van de drie.

Inloggen om te reageren.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.049 seconden