Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Wim 21 okt 2018 22:00 #2267

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Vindt zijn dames leuk-leuk :)

Inloggen om te reageren.

Wim 22 okt 2018 13:54 #2293

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Zeker leuke dames, MAAR Paula ergerde zich al vaker aan het gebrek van flirtpartijen. Terwijl Wim toch best wel een kleine poging deed. Misschien verwacht ze ook wel te veel van Wim. Die doet gewoon nog netjes aandacht verdelen.

Als Wim Paula kiest dan zal zij zich nog vaker gaan ergeren. Marit lijkt zich minder druk te maken en heeft met wisselende werktijden vast ook meer begrip in drukke periodes. Maar ja dat alleen is ook niet voldoende...

Ben benieuwd, volgende week vliegen hier alvast de eerste spetters rond. In iedergeval letterlijk dan :D

Inloggen om te reageren.

Wim 25 okt 2018 19:51 #2312

Inloggen om te reageren.

Wim 26 okt 2018 00:06 #2314

SasKijktBZV schreef : Kan iemand het filmpje hiervan vinden?

www.ad.nl/show/marit-en-paula-ergeren-zi...e-boer-wim~ae27f99e/


Zo even niet te vinden. Op pers.kro-ncrv.nl/beeldbank zijn er wel foto's te vinden maar geen video's. Helaas...

Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Wim 26 okt 2018 00:12 #2315

Mij benieuwen of het met een van de twee dames bij Wim een match gaat worden. Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren.

Inloggen om te reageren.

Wim 26 okt 2018 09:30 #2316

Op de site van de Telegraaf ("Wim ziet zijn vrouwen in bikini"). Overigens hoor ik alleen Paula iets over zijn passiviteit zeggen...

Inloggen om te reageren.

Wim 26 okt 2018 12:20 #2317

Taurus schreef :

SasKijktBZV schreef : Kan iemand het filmpje hiervan vinden?

www.ad.nl/show/marit-en-paula-ergeren-zi...e-boer-wim~ae27f99e/


Zo even niet te vinden. Op pers.kro-ncrv.nl/beeldbank zijn er wel foto's te vinden maar geen video's. Helaas...


Bedankt voor het proberen!!

Inloggen om te reageren.

Wim 26 okt 2018 12:22 #2318

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom Paula nog blijft. Er zijn zo veel dingen die ze niet leuk vind aan Wim of aan zijn beroep. Ik begrijp het gewoon niet zo goed. Of ze moeten echt al haar positieve opmerkingen eruit knippen.

Inloggen om te reageren.

Wim 26 okt 2018 14:17 #2319

Ik heb het filmpje gevonden! Het staat bovenaan de pagina!

www.ad.nl/show/marit-en-paula-ergeren-zi...e-boer-wim~ae27f99e/

Inloggen om te reageren.

Wim 26 okt 2018 16:58 #2320

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

SasKijktBZV schreef : Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom Paula nog blijft. Er zijn zo veel dingen die ze niet leuk vind aan Wim of aan zijn beroep. Ik begrijp het gewoon niet zo goed. Of ze moeten echt al haar positieve opmerkingen eruit knippen.



Tja, misschien moet ze contractueel blijven tot het volgende keuzemoment. Misschien zien wij ook alleen maar de beelden van een camera-man /vrouw die misschien een bad-day heeft ( had ).
We zien als kijker lang niet alles en wat we 'voorgeschoteld' krijgen komt altijd van de dis van de televisiemakers...Bon Apetite

Het kan zo maar nog een heel andere wending krijgen/ of niet. Maar ik laat vooralsnog alle opties nog open. Just in case.... ;)

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator