Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Jaap 21 okt 2018 22:03 #2269

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Leuke lol tussen zijn meiden.

Hijzelf had niet verwacht dat het zo intens zou zijn..

Inloggen om te reageren.

Jaap 21 okt 2018 22:10 #2272

Samen met Steffi heeft hij de minste ervaring met vrouwen (Stef met mannen ;) ) maar hij doet het wel super relaxed. :) Hij houdt z'n hoofd er goed bij. Hij houdt zelfs nog rekening met afvalster Marilyn door haar niet te willen confronteren/kwetsen met een knuffel met de twee overgebleven dames. :)

Inloggen om te reageren.

Jaap 21 okt 2018 22:12 #2274

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Dat was inderdaad bijzonder tactvol (DUIM)

Inloggen om te reageren.

Jaap 21 okt 2018 23:09 #2282

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef : Hij houdt zelfs nog rekening met afvalster Marilyn door haar niet te willen confronteren/kwetsen een knuffel met de twee overgebleven dames. :)


Dat lijkt mij anders ook niet meer dan 'normaal', Tau! Jaap komt gelukkig nog uit de generatie van normen en waarden.

Vond het erg jammer voor Marilyn... maar ik denk dat zij nu wel een kruiwagen vol brieven krijgt van leuke kerels die haar wél zien zitten. Mooi mens!

Inloggen om te reageren.

Jaap 22 okt 2018 00:14 #2284

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik hoop echt dat Marilyn inderdaad zo'n kruiwagen vol brieven krijgt, 't is een lieverd!

Inloggen om te reageren.

Jaap 22 okt 2018 09:19 #2287

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
De aflevering van Jaap nog es gezien... kreeg een flash-back. Waar heb ik zulks eerder gezien? De boer als 'trofee' voor je te zien winnen ( overduidelijke hints, flirts, aanrakingen, beloftes> knuffelen ) :mmm:
't Deed me denken aan Olke en Sandra...:ohmy:

Inloggen om te reageren.

Jaap 22 okt 2018 13:00 #2291

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Marilyn lijkt mij een enorm lieve zorgzame vrouw, maar met jaap geen klik. Ik hoop dat er een leuke man gaat schrijven voor haar.

Het lijkt er op dat Jaap een plaatje voor ogen heeft ;) . Zou hij daarin Marian zien of Petra? Zelf vond ik Marian wel bij hem passen en ik denk Jaap in eerste instantie ook. Maar als je dan de klik met Petra ziet en in eerste instantie de twijfel bij Marian. Dan kan ik me voorstellen dat Jaap zijn plaatje regelmatig aan het bijstellen is.

Inloggen om te reageren.

Jaap 22 okt 2018 14:04 #2296

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Oei, ik hoop niet dat het een herhaling wordt van vorig jaar bij Olke. Jaap is niet zo mijn favoriet (dat was misschien al wel duidelijk...), maar ik gun hem toch wel dat hij hier uiteindelijk een mooie relatie aan overhoudt.

Inloggen om te reageren.

Jaap 25 okt 2018 23:52 #2313

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Cee schreef : Ik hoop echt dat Marilyn inderdaad zo'n kruiwagen vol brieven krijgt, 't is een lieverd!


Degene die haar wil zal er zijn beste beentje voor moeten zetten Cee, pareltjes als zij zijn zeldzaam....
Bijlagen:

Inloggen om te reageren.

Jaap 28 okt 2018 10:01 #2321

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Ja, dat ben ik helemaal met je eens Zilte. Ik he alleen de indruk dat ze dat zelf nog niet zo ziet.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator