Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Marnix 21 okt 2018 22:06 #2270

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
"Het is net als dweilen, veeg ze allemaal één kant op" :whistle:
.
.
.
.
.
.
.
.

PS Nee, dat sloeg niet op zijn vrouwen :side: maar op hoe de koeien uit de wei gedreven moeten worden

Inloggen om te reageren.

Marnix 21 okt 2018 22:14 #2275

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Hij twijfelt over Bertine, vanwege hun verschillende achtergronden, omdat zij zo'n divers leven heeft geleid.
Ehmm, nou en? :S

Inloggen om te reageren.

Marnix 22 okt 2018 13:30 #2292

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Waar heeft hij die vrouwen op uitgekozen? Mijn nuchtere man kon niet begrijpen dat die twee dames dat niet direct vroegen. Beiden toch meer van de wereld gezien. Die gesprekken kwamen ook zo moeizaam over allemaal,
natuurlijk niet makkelijk met camera's om je heen. Met Janneke verlopen de gesprekken een stuk soepeler.

Maar we mogen na gister opmaken dat Janneke naar huis moet, want niets is ook iets?

Inloggen om te reageren.

Marnix 22 okt 2018 14:02 #2295

  • Cee
  • Cee's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 101
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik vond het allemaal ook nogal cryptisch. Eerst begreep ik dat hij vooral twijfelt of hij Willemijn of Bertine naar huis gaat sturen, maar met dat gewoon niks en niets is ook iets over Janneke ging ik weer twijfelen.
En inderdaad, Marnix heeft alsmaar vragen over waarom de dames op hem geschreven hebben, maar omgekeerd geldt dat net zo goed. Als al die verschillen met Bertine dan zo ingewikkeld zijn, wat maakt dan dat hij haar heeft uitgekozen. Ik riep 't nog naar de tv, maar dat komt niet zo goed aan geloof ik...

Inloggen om te reageren.

Marnix 23 okt 2018 18:22 #2309

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Cee schreef : Ik riep 't nog naar de tv, maar dat komt niet zo goed aan geloof ik...


:D :side:

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator