Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Vooruitblik aflevering 7 29 mrt 2020 14:54 #4346

Drie keuzemomenten staan voor de deur. De logé(e)s voelen die spanning. Nu Betty bij boer Geert Jan het erf heeft verlaten, zijn Karine en Jacqueline nog samen over. Dat maakt het voor Geert Jan niet makkelijker: 'Ze gaan het me moeilijk maken. Je zoekt een persoon die je kan raken. Nou, dat doen ze. Allebei.' * De vrouwen van boer Geert hebben een gezellige tijd, maar laat hij wel genoeg van zichzelf zien? Esther: 'Het is leuk, ontspannen sfeer. Hij is leuk, lekker zichzelf en nuchter.' Angela zegt: 'Hij is heel chill. Zijn humeur, hoe hij kijkt, hij is heel chill met alles. Dat kan ik wel waarderen.' En Vera vindt het fijn dat ze zichzelf kan zijn bij hem: 'Hij is niet onder de indruk van mijn gekkigheid, hij vindt dat oké. Dat is voor mij fijn.' Naar wie gaat de voorkeur van boer Geert uit? * Bij boerin Annemiek stijgt de spanning al nu het keuzemoment nadert. Steven wil graag een momentje alleen met Annemiek omdat hij haar iets persoonlijks moet vertellen. Hij wil dat ze hem beter snapt en is benieuwd naar haar reactie daarop. * Op het erf bij boer Bastiaan grijpt Elise haar momentjes. Madeleen en Milou voelen de bui een beetje hangen en denken allebei dat ze bij het eerste keuzemoment naar huis moeten. Elise spreekt uit dat ze wat begint te voelen. Milou vindt het steeds lastiger: 'Je merkt dat er meer spanning begint te hangen, ook met de meiden. Je ziet toch dat zijn voorkeur misschien naar die of die uitgaat. Best lastig om te zien, dat voelt niet fijn.' Welke twee vrouwen mogen nog een paar dagen blijven? * Bij boer Jan, vader van vier kinderen, logeren drie vrouwen die zelf geen kinderen hebben. Hij wil graag weten hoe de dates dat voor zich zien en of ze een kinderwens hebben. Hij heeft wederom een persoonlijke bekentenis.

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 7 29 mrt 2020 15:08 #4347

Moderator schreef : * Bij boer Jan, vader van vier kinderen, logeren drie vrouwen die zelf geen kinderen hebben. Hij wil graag weten hoe de dates dat voor zich zien en of ze een kinderwens hebben. Hij heeft wederom een persoonlijke bekentenis.


In het 'biechttopic' schreef Twiske dat Jan mogelijk gesteriliseerd is. Uit bovenstaande quote zou je kunnen halen dat dit inderdaad het geval is. Hij heeft al vier kinderen dus is het voorstelbaar dat hij dat wel genoeg vindt zo. Maar tijdens de speeddate heeft hij al gevraagd (aan Nienke dacht ik) of zij nog een kinderwens heeft. Als het dan zo is wat wij denken dat het is kan het een extra punt ter overweging zijn bij de dames. Ligt er maar net aan hoe zij hierin staan. Toch hoeft het niet meteen een breekpunt te zijn want de ingreep bij Jan kan ook weer (normaal gesproken) teruggedraaid worden.

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 7 29 mrt 2020 16:10 #4351

  • Ytsken
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Het zou me niets verbazen als dat zo is. Het is niet iets wat hij bij de speeddate kon zegen, maar daarvoor gaf hij bij de andere boeren al aan dat het feit dat er vrouwen zonder kinderen kwamen hem wel deed nadenken of hij meer kinderen wilde. En als je dan vervolgens 3 jonge vrouwen zonder kinderen op de boerderij uitnodigt mag je er als vrouw wel van uitgaan dat hij daar in ieder geval positief tegenover staat (en in geval van sterilisatie bereid is dat terug te draaien). Maar als hij inmiddels twijfels heeft of hij nog meer kinderen wil, is het wel zo eerlijk dat aan de vrouwen te melden, ook al loopt hij dan de kans dat ze alle drie weggaan.

Heel cru gezegd, ziet hij zijn kinderen tegenwoordig ook erg weinig (1 weekend elke 2 weken?). Persoonlijk denk ik dus dat hij gaat toegeven gesteriliseerd te zijn, maar wel bereid is dat terug te draaien mocht het tot een serieuze relatie komen.

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 7 29 mrt 2020 16:12 #4353

....wat het ook is ( want we kunnen er met z'n allen mooi naast zitten ) ... we horen het vandaag nog.


Wel jammer dat we niet meer in een groepje samen kunnen kijken, het is toch anders kijken in je up, dus dan maar met de laptop/mobiel bij de hand... ik denk dat knp/ziggo/en andere providers het smoordruk gaan krijgen vanavond.... wantja... bij zoveel emoties moeten we wel even ventileren kunnen, of niet ? ;)

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 7 29 mrt 2020 18:17 #4355

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Een raampje open zetten ventileert ook uitstekend. :knipoog:

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 7 29 mrt 2020 18:22 #4356

Hollie schreef : Een raampje open zetten ventileert ook uitstekend. :knipoog:


Vooral met deze frisse noorden wind. :pinch: :knipoog:

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 7 29 mrt 2020 18:35 #4360

  • Hollie
  • Hollie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 583
  • Ontvangen bedankjes 0
Yep! Koud hè? :woohoo: :duim-omhoog

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 7 29 mrt 2020 19:32 #4363

  • Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Taurus schreef :

Hollie schreef : Een raampje open zetten ventileert ook uitstekend. :knipoog:


Vooral met deze frisse noorden wind. :pinch: :knipoog:


Hallo! Dan waai ik weg!! Het waait onmeundig hard op mijn zandplaat!!

Inloggen om te reageren.

Vooruitblik aflevering 7 29 mrt 2020 19:32 #4364

  • Anoniem
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Anoniem schreef :

Taurus schreef :

Hollie schreef : Een raampje open zetten ventileert ook uitstekend. :knipoog:


Vooral met deze frisse noorden wind. :pinch: :knipoog:


Hallo! Dan waai ik weg!! Het waait onmeundig hard op mijn zandplaat!!


Zilte dus

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2