Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Jouke 10 apr 2022 22:18 #5630

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Waar ik aanvankelijk het idee had dat het bij hem weleens ongemakkelijk kon gaan worden lijkt dit bijzonder mee te vallen. Relaxte sfeer in het Friese. 

Inloggen om te reageren.

Jouke 10 apr 2022 22:54 #5638

In de eerste afleveringen hebben we vooral de botte kant van Jouke op de televisie gezien, maar nu zien we ook de menselijke en lieve kant. Hij is ontspannen: de eerste dagen toch wat stress vanwege al dat vreemde volk op het erf en dan nu jezelf flink verslapen. Koffie bij Karlijn brengen, de bezordheid om zijn vader met Karlijn, het eerlijke gesprek met Karlijn over hun karakters. Deze aflevering weinig gehoord en gezien van Jouke en Lotte, anders dan, dat het uitzicht op de boerderij ondanks het sombere weer buiten, toch veel beter is dan het uitzicht van de eigen woning thuis van Lotte.

O, ja, Jouke en Lotte en het pasgeboren kalf: ik had het niet opgeslagen... wellicht toch meer oog gehad voor de groei tussen Karlijn en Jouke. Ik zet ook op hen in!

Inloggen om te reageren.

Jouke 10 apr 2022 22:58 #5641

Jouke kijkt om het hoekje om te zien of alles in orde is met zijn heit en constateert: 'Ze zijn druk in gesprek'  

Inloggen om te reageren.

Jouke 11 apr 2022 10:44 #5654

Hij had 3 leuke meiden. Die alle drie wel kunnen en dat blijkt nu ook bij de laatste 2. Karlijn lijkt nu een klein sprintje te maken. Goed met heit om kunnen gaan en fries praten is een dikke plus voor haar. 

Geef het je te doen om op jonge leeftijd zo opeens de boel over te moeten nemen. Groot respect dat hij dat gedaan heeft.

Inloggen om te reageren.

Jouke 12 apr 2022 10:40 #5658

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb tot nu toe steeds het gevoel gehad dat hij voor Lotte zou gaan, maar Karlijn groeit echt in het programma ik vind haar misschien nu wel de betere optie voor Jouke. Iets meer pit dan Lotte, maar wel dat zorgzame dat ze natuurlijk ook door haar werk heel goed heeft ontwikkeld. Ik ben geswitcht. Ik zet nu in op Karlijn :-)

Ook de reactie van Jouke op dat geklets met dat kalfje van Lotte, ergens vond hij het wel schattig, maar ook een beetje dom, hij is daar veel te nuchter voor. Karlijn doet dat niet, die doet gewoon lekker nuchter wat gedaan moet worden.

Inloggen om te reageren.

Jouke 12 apr 2022 15:32 #5662

Waar ik aanvankelijk het idee had dat het bij hem weleens ongemakkelijk kon gaan worden lijkt dit bijzonder mee te vallen. Relaxte sfeer in het Friese. 


Prettig om te zien dat het een stuk relaxter lijkt nu er nog 2 dames over zijn.
Ben benieuwd wie er uiteindelijk overblijft. Net als Sam dacht ik eerst Lotte maar ben nu niet zo zeker meer

 

Inloggen om te reageren.

Jouke 13 apr 2022 20:50 #5670

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Lotte aan het woord:



Inloggen om te reageren.

Jouke 13 apr 2022 20:57 #5671

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
En het contact met Karlijn heeft iets vertrouwds... 

Inloggen om te reageren.

Jouke 13 apr 2022 21:05 #5672

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Wat zou dit betekenen voor de ontwikkelingen tussen Jouke en zijn dames die we in de volgende uitzending van BZV te zien krijgen?

Inloggen om te reageren.

Jouke 17 apr 2022 22:18 #5696

Ontwikkelingen wel, maar we moeten zelfs nóg een aflevering verder wachten op wie hij gaat kiezen...

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2