Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Gelukkig is er de webserie nog :-) 10 apr 2022 22:43 #5634

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0
Vivian ziet het wel zitten met Gerben. ;) En bij Hilda en Tsjitse loopt het ook wel relaxed. :)

boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/webseries/202...eft-zijn-tweede-date

Inloggen om te reageren.

Gelukkig is er de webserie nog :-) 10 apr 2022 23:23 #5647

Een heel lief filmpje weer over de website-boeren-belevenissen. Alleen hoop ik niet dat Gerben echt een verassing in gedachte heeft voor zijn 2e date dame, Vivian...
Hilda beloofde ons op de hoogte te houden van het bezoek van Tsjitse op haar eiland. Zoveel hebben we niet van hen gezien: dat is een goede zaak, dan hebben ze het druk genoeg met elkaar gehad.

Inloggen om te reageren.

Gelukkig is er de webserie nog :-) 12 apr 2022 10:21 #5656

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Die Gerben heeft knappe dames op visite, maar die eerste.... laten we het netjes zeggen, er zat niet veel in dat mooie hoofdje. Dat ongemakkelijke moment in de stal, :Tja, ik ben wel vaak erg druk met werk en het is niet allemaal leuk, er gaan ook wel eens lammetjes dood, wat vind je daar van:? Lach, lach, ja leuk... hihi... OMG!

Die tweede dame had lig wel inhoud (en ook een knap koppie), daar kan zo'n jongen wat mee. wellicht maakt die hem ook wat zelfverzekerder. En idd Gerben, misschien moet je niet een boerin hebben, maar iemand die zelf ook een zinvolle dagbesteding/werk heeft en gewoon af en toe bij wil springen. Dan heb je uiteindelijk ook een diverser gespreksthema.

 

Inloggen om te reageren.

Gelukkig is er de webserie nog :-) 12 apr 2022 15:40 #5663

Die eerste dame lijkt niets voor Gerben.
Leuk die picnic, en Vivian.

Inloggen om te reageren.

Gelukkig is er de webserie nog :-) 13 apr 2022 22:33 #5674

  • Nala
  • Nala's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 114
  • Ontvangen bedankjes 0
Wat een leuke, mooie jonge vrouw zeg - die Vivian.

En beiden zo enthousiast. Ik vind het een beetje ontroerend. Het zou leuk zijn als dit iets blijvends wordt. 

Inloggen om te reageren.

Gelukkig is er de webserie nog :-) 14 apr 2022 17:51 #5681

  • Taurus
  • Taurus's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 805
  • Ontvangen bedankjes 0

Wat een leuke, mooie jonge vrouw zeg - die Vivian.

En beiden zo enthousiast. Ik vind het een beetje ontroerend. Het zou leuk zijn als dit iets blijvends wordt. 
Als ik het goed begrepen heb heeft hij nog een date met een derde dame gepland staan. Als dit niet het geval geweest zou zijn denk ik dat hij niet meer verder zou gaan zoeken.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1