Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Marnix 28 okt 2018 21:33 #2340

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
"Ik doe net of ik het allemaal leuk vind"
-'ja en dan staat er ineens iemand!'

(ivm de krapte in de keuken)

Inloggen om te reageren.

Marnix 28 okt 2018 22:03 #2351

Hoe natuurlijk zag het er wel niet uit dat plagen van Marnix richting Janneke... Ik ben om, ik denk dat hij voor Janneke gaat!

Inloggen om te reageren.

Marnix 28 okt 2018 22:10 #2352

Dat dacht ik na vorige week ("het is gewoon goed") en de aflevering van vanavond ook. Maar waarom dan die tranen volgende week bij Marnix??? In het voorproefje leek het daar op. Mmm.
Maar vind Janneke en Marnix wel een leuke match.

Inloggen om te reageren.

Marnix 29 okt 2018 00:22 #2360

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Denk dat Janneke het wel goed voelt. Marnix zit vol tegenstrijdige signalen. Ze zegt ook dat het haar aan het twijfelen maakt.
Misschien dat hij zich bedenkt dat hij het misschien wel ergens zelf verprutst heeft. Zoiets? Ik zag vandaag toch ook "iets" tussen die twee twinkelen.

Inloggen om te reageren.

Marnix 29 okt 2018 11:55 #2362

Het was geen verrassing dat Willemijn mocht gaan, die burn-out was toch een te grote hobbel denk ik. Beetje jammer, hoewel ik het wel bijzonder (..) vond dat ze met burn-out thuis zit en dan juist zo'n stressvolle situatie als BZV opzoekt. Maargoed.

Ik denk dat 'het is gewoon goed' Janneke een grote kans maakt. Hoe hij haar plaagt en die net-niet aanraking bij het schoonboenen.. Ik hoop alleen dat Janneke het daar dan ook ziet zitten, in die ouwe boel.

Inloggen om te reageren.

Marnix 29 okt 2018 14:39 #2371

Klompendanseres schreef : Het was geen verrassing dat Willemijn mocht gaan, die burn-out was toch een te grote hobbel denk ik. Beetje jammer, hoewel ik het wel bijzonder (..) vond dat ze met burn-out thuis zit en dan juist zo'n stressvolle situatie als BZV opzoekt. Maargoed.

Ik denk dat 'het is gewoon goed' Janneke een grote kans maakt. Hoe hij haar plaagt en die net-niet aanraking bij het schoonboenen.. Ik hoop alleen dat Janneke het daar dan ook ziet zitten, in die ouwe boel.


Ik heb persoonlijk weinig op met Marnix en zijn filosofische gelul. Hij moet ook een beetje aan zichzelf werken.

Inloggen om te reageren.

Marnix 29 okt 2018 21:20 #2390

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Tjonge dat iemand daadwerkelijk erin tuint dat je het klokkenspel van een stier met zeep in moet gaan smeren...

nou alla, dan tuin je er al in omdat je werkelijk geen idee hebt of zoiets gewoon is of gewoon never nooit voorkomt... maar dat je het dan ook nog werkelijk wilt gaan doen...

Inloggen om te reageren.

Marnix 30 okt 2018 09:18 #2392

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Wat een prachtig na-gesprek met Willemijn. Oprecht en eerlijk. Het is nogal wat om je zo kwetsbaar op te stellen voor de camera en over je gedeukte en leeggeroofde binnenkamer te vertellen, want er hangt nogal een taboe over mensen met een burn-out.
Als de camera's dit van te voren in beeld hadden gebracht, hoe waren dan de reacties op Twitter en Fakebook geweest? Ik denk een stuk sympathieker. Willemijn houdt ons nu een spiegel voor. Dankjewel Willemijn voor jouw openhartigheid.
Ik wens je alle geluk en liefde toe.

Inloggen om te reageren.

Marnix 30 okt 2018 11:46 #2393

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Hollie schreef :
Ik heb persoonlijk weinig op met Marnix en zijn filosofische gelul. Hij moet ook een beetje aan zichzelf werken.


www.dingenvoorvrouwen.nl/showbizz/boer-m...x-helemaal-niet-bot/
Naast wat jij 'filosofisch gelul 'noemt, doet Marnix ook nog andere dingen,zoals: zie linkje hierboven. ( Wel even doorscrollen tot en met de reactie van Caroline. )

En dat 'aan zich zelf werken ', joh... dat is hardstikke zichtbaar in het werk waarin hij juist om en aan anderen denkt....;)

Inloggen om te reageren.

Marnix 30 okt 2018 13:14 #2394

Zilte Deerne schreef :

Hollie schreef :
Ik heb persoonlijk weinig op met Marnix en zijn filosofische gelul. Hij moet ook een beetje aan zichzelf werken.


www.dingenvoorvrouwen.nl/showbizz/boer-m...x-helemaal-niet-bot/
Naast wat jij 'filosofisch gelul 'noemt, doet Marnix ook nog andere dingen,zoals: zie linkje hierboven. ( Wel even doorscrollen tot en met de reactie van Caroline. )

En dat 'aan zich zelf werken ', joh... dat is hardstikke zichtbaar in het werk waarin hij juist om en aan anderen denkt....;)


Uhm, je kunt prima een goed doel steunen en tegelijkertijd onsympathiek zijn.

Mijn vermoeden is dat de laatste seizoenen bzv zich veel richt op het neerzetten van bepaalde typetjes door middel van montage.

Dit seizoen is Steffi het lieve, onzekere meisje.
Michelle word neergezet als een bazige, giechelende tuttebol.
Marnix, botte boer/ruwe bolster, blanke pit.
Wim is het doetje.
En Jaap, tja daar kan ik nog niet echt een label op plakken.

Ik denk dat we veel meer voor de gek worden gehouden dan in de eerste jaren. En dat dat alleen nog maar erger gaat worden.

Boer zoekt vrouw heeft wat mij betreft zijn beste tijd gehad. En het zal me niet verbazen als dit het laatste seizoen is. Maar ik ben ook niet verbaasd als ze het uit blijven melken.

Waarom ik nog kijk?
Om met mijn moeder erover te kunnen ouwehoeren en omdat ik nu wil weten hoe het af gaat lopen.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator