Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Marnix 30 okt 2018 15:20 #2395

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ik vermaak me kostelijk. B.v. dat gewurm en gedoe in die 50 cm. brede keuken van Marnix al... en die naar het gevaarlijke neigende, jongensachtige spelletjes met z'n "meiden"
Ik vind BZV nog steeds hartstikke leuke, onderhoudende en soms spannende tv (.. m'n man zit tegenwoordig óók mee te kijken ;)
En wat betreft dat etiketjes plakken + commentaar geven op het gedrag, uiterlijk, type en uitspraken e.d. van de boeren én hun briefschrijvers: dat is nou eenmaal (al sinds 't begin) gebruikelijk.
Het enige verschil NU is dat degenen die schrijven (én hopen uitgekozen te worden) langzamerhand wel weten, dat ze door miljoenen kijkers bekeken zullen worden en daarmee het risico van een negatieve be- of veroordeling riskeren. Je moet daar tegen kunnen; tegen bestand zijn. Zo niet: gewoon niet doen, zou ik zeggen.

Inloggen om te reageren.

Marnix 30 okt 2018 16:55 #2397

Ben het wel mee eens ja, dat er behoorlijk in de montage wordt gerommeld zodat iedereen z'n voorop vastgestelde karaktertrekjes worden uitvergroot.

En die gele balen.. sja... ik wist dat niet, en ik denk het gros van de kijkers ook niet. Heel fijn hoor, dat hij doneert aan Kika, maar dan zijn zijn uitspraken toch nog steeds best bot? Het is zijn gevoel voor humor, dat sarcasme, maar dat wordt uitvergroot door al die uitspraken achter elkaar te zetten.

Inloggen om te reageren.

Marnix 30 okt 2018 23:41 #2406

Klompendanseres schreef : Ben het wel mee eens ja, dat er behoorlijk in de montage wordt gerommeld zodat iedereen z'n voorop vastgestelde karaktertrekjes worden uitvergroot.

Vind toch niet dat het 'gerommel' is om karaktertrekken uit te vergroten. Als men aan Marnix vraagt hoe hij over een van de dames denkt geeft hij antwoord op zijn manier zonder mediagetraind te zijn. Hetzelfde geldt ook voor de anderen. Als je dan na vrijwel iedere zin geiterig lacht (Michelle) wordt dat in beeld gebracht. Het is echte tv met echte mensen met echte karakters en echte gevoelens.
Wanneer er na de series aan de deelnemers gevraagd wordt hoe ze het ervaren hebben zijn ze eigenlijk allemaal enthousiast en hadden ze het niet willen missen. Uitzondering is Annemarie van een aantal jaar geleden, zij vond wel dat ze verkeerd of als karikatuur in beeld gebracht is. Zelf denk ik dat zij de confrontatie met zichzelf niet goed kon handlen en daarvan de schuld aan de montage gaf.

Inloggen om te reageren.

Marnix 31 okt 2018 12:53 #2412

Taurus schreef :

Klompendanseres schreef : Ben het wel mee eens ja, dat er behoorlijk in de montage wordt gerommeld zodat iedereen z'n voorop vastgestelde karaktertrekjes worden uitvergroot.

Vind toch niet dat het 'gerommel' is om karaktertrekken uit te vergroten. Als men aan Marnix vraagt hoe hij over een van de dames denkt geeft hij antwoord op zijn manier zonder mediagetraind te zijn. Hetzelfde geldt ook voor de anderen. Als je dan na vrijwel iedere zin geiterig lacht (Michelle) wordt dat in beeld gebracht. Het is echte tv met echte mensen met echte karakters en echte gevoelens.
Wanneer er na de series aan de deelnemers gevraagd wordt hoe ze het ervaren hebben zijn ze eigenlijk allemaal enthousiast en hadden ze het niet willen missen. Uitzondering is Annemarie van een aantal jaar geleden, zij vond wel dat ze verkeerd of als karikatuur in beeld gebracht is. Zelf denk ik dat zij de confrontatie met zichzelf niet goed kon handlen en daarvan de schuld aan de montage gaf.


Er zijn meerdere boeren en deelnemers die het zo ervaren als Annemarie. Wietse bijv, ook Henrieke. Er zijn er wel bij die mede daarom helemaal klaar zijn met hun bzv avontuur.

Ik denk dat ze heel goed kiezen in wat ze wel en niet uitzenden. Ik kan me bijv niet indenken dat Michelle werkelijk 9 van de 10 keer hinnikt na het praten. En zo word het nu wel gemonteerd.

Inloggen om te reageren.

Marnix 31 okt 2018 19:23 #2413

Mijn gokje:
Ik denk dat het komende week einde oefening is voor Marnix in bzv. Hij heeft Bertine zo links laten liggen dat zij er zat van is. En Janneke ziet het niet zitten met Marnix, bij nader inzien.

Inloggen om te reageren.

Marnix 31 okt 2018 21:09 #2415

Twiske schreef : Mijn gokje:
Ik denk dat het komende week einde oefening is voor Marnix in bzv. Hij heeft Bertine zo links laten liggen dat zij er zat van is. En Janneke ziet het niet zitten met Marnix, bij nader inzien.


Oh, wat zou dat jammer zijn! Vandaar zijn tranen als die vriend er is, die hem troost met "Het komt wel goed..." o.i.d.
Ik begrijp je redenatie en zou zelf niet een betere reden voor die tranen kunnen verzinnen, toch hoop ik dat je ongelijk hebt.

Inloggen om te reageren.

Marnix 01 nov 2018 22:58 #2417

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Nee, ik geloof nog niet dat het hier over is hoor!
Hooguit dat Bertine zich steeds ongemakkelijker voelt en dat bespreekbaar maakt als ze samen in de wei lopen.
Daarna spreekt hij zn maat en zoekt Bertine weer op. Hij wacht niet op Yvon, want ziekt dat Bertine het moeilijk heeft. We kennen bzv ondertussen een beetje..., waarschijnlijk nemen ze daar in de stal gewoon afscheid van elkaar.

Inloggen om te reageren.

Marnix 02 nov 2018 00:26 #2418

Vlaflipje schreef : waarschijnlijk nemen ze daar in de stal gewoon afscheid van elkaar.


Daar kon jij nog best wel eens gelijk in hebben Vlaflipje (geniale naam!).

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator