Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Wim 28 okt 2018 21:37 #2343

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
Ze gaan zwemmen, maar is hij wel zo sportief?
Zowel Marit als Paula merken daar wat van :mmm:

Inloggen om te reageren.

Wim 28 okt 2018 23:02 #2357

Hebben jullie ook het idee dat Marit teleurgesteld reageerde toen ze het met Wim over op vakantie gaan had. Het lijkt wel of zij het zich nog niet eerder realiseerde dat niet iedereen zomaar even een paar weken weg kan gaan...

Inloggen om te reageren.

Wim 28 okt 2018 23:39 #2359

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Daar lijken meer briefschrijvers last van te hebben. Veel mensen hebben nog steeds een te romantisch beeld bij het boeren.

Inloggen om te reageren.

Wim 29 okt 2018 11:57 #2363

Waarschijnlijk had ze niet bedacht dat je als akkerbouwer ook het hele jaar door aan de bak moet. Bij melkveehouderij snapt iedereen dat je een stal vol koeien niet zomaar een paar weken alleen kunt laten, maar een veld vol aardappels toch wel...?

Vond het wel leuk dat de vrienden Wim ook nog even wat tips gaven.

Inloggen om te reageren.

Wim 29 okt 2018 14:31 #2370

Bakkertje1960 schreef : Hebben jullie ook het idee dat Marit teleurgesteld reageerde toen ze het met Wim over op vakantie gaan had. Het lijkt wel of zij het zich nog niet eerder realiseerde dat niet iedereen zomaar even een paar weken weg kan gaan...


Marrit staat op het punt om te vertrekken omdat er nog steeds weinig of niets van Wim uitgaat.

Inloggen om te reageren.

Wim 29 okt 2018 15:53 #2373

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Waarschijnlijk is Wim geen waterrat... maarja, zwemmen in een plas, ven of sloot is ook minder bruisend dan....

Inloggen om te reageren.

Wim 29 okt 2018 16:57 #2374

Zilte Deerne schreef : Waarschijnlijk is Wim geen waterrat... maarja, zwemmen in een plas, ven of sloot is ook minder bruisend dan....


... jaja, maar voor dat resultaat moet je vakantiedagen opnemen...

Inloggen om te reageren.

Wim 29 okt 2018 17:04 #2375

  • Zilte Deerne
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Bakkertje1960 schreef :

Zilte Deerne schreef : Waarschijnlijk is Wim geen waterrat... maarja, zwemmen in een plas, ven of sloot is ook minder bruisend dan....


... jaja, maar voor dat resultaat moet je vakantiedagen opnemen...


haha Bakkertje, in elk geval een weekendje ja, hoewel... bij Zandvoort kun je ook surfen . Maar daar ( en bij mij ) zijn natuurlijk mooiere golven... :p

Ik zie Paula en Maxima Marit wel op een plank hoor! ;)

Inloggen om te reageren.

Wim 29 okt 2018 21:13 #2389

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Drie weken op vakantie met een boerenbedrijf????

3 uurtjes bij een meertje in je weiland liggen soezen in de zon komt eerder dicht bij de realiteit qua vakantie voor iemand die een boerenbedrijf moet runnen......

Inloggen om te reageren.

Wim 30 okt 2018 16:51 #2396

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Ook na afgelopen zondag denk ik dat zowel Marit als Paula het niet zijn. Wim voldoet in ieder geval in geen enkel opzicht aan hun verwachtingen. Ik zie en hoor alleen maar bezwaren en teleurstellingen vanuit hun kant. Ook Wim vraagt zich af (gesprekje met z'n vrienden na het feestje) of hij wel de juiste keuze heeft gemaakt.. Er is totnutoe geen sprake van (erotische of verliefdheids)spanning tussen hem en de vrouwen te zien geweest. Ben benieuwd of er een citytrip in zit voor deze boer...

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator