Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Michelle 28 okt 2018 21:39 #2344

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
... heeft niet altíjd haar woordje klaar, merkt Maarten.

Inloggen om te reageren.

Michelle 28 okt 2018 23:27 #2358

Als Ruud terugkomt vraagt hij aan Maarten wat hij heeft gedaan tijdens zijn afwezigheid. Dan mompelt hij nog iets en dan antwoordt Maarten dat hij geknuffeld heeft... Wat was die tussen-vraag waar het antwoord "knuffelen" op is?

Inloggen om te reageren.

Michelle 29 okt 2018 12:00 #2364

Volgens mij ging dat over dat hij onder 't hondenhaar zat....

Ik weet het niet met Michelle. Soms lijkt het of ze nieuw personeel aan het uittesten is, of klusjes die nog gedaan moeten worden. En als Maarten dan aangeeft dat hij niet altijd braaf zal doen wat ze zegt dan doet ze daar makkelijk over, maar zo komt ze niet over. Weet niet of dat een dingetje kan gaan worden.

Inloggen om te reageren.

Michelle 29 okt 2018 14:26 #2369

Dat bazige gaat zeker een dingetje worden bij de heren want dat zit ingebakken in haar genen... commanderen heet zoiets toch?

Inloggen om te reageren.

Michelle 29 okt 2018 21:01 #2386

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
Wat een topper! die kerel met die mooie ogen geeft ff duidelijk aan dat ie daar niet is om afgekaft te worden. En terecht! hij komt daar als potentiële relatiekandidaat, niet om te solliciteren voor champignonkweker met 20 jaar ervaring.

Hoe ze ook tekeerging tegen dat hondje wat enkel om een beetje aandacht vroeg... als dat een voorbode is van hoe ze straks haar toekomstige kerel gaat afsnauwen...

Het lijkt er meer op dat ze op zoek is naar een goedkope vakantiekracht die ze alles op kan dragen en continu wil verbeteren dan dat ze actief op zoek is naar een partner. (of is dat een actieve manier van indruk maken als je continu een beetje op een stretcher ligt te maffen tussen het commanderen door)

Misschien zie ik het niet goed en komt het door het monteren van de beelden, maar ik zou hier als kerel een heel naar gevoel bij krijgen en hard rennend wegwezen.

Inloggen om te reageren.

Michelle 30 okt 2018 17:00 #2398

Ik krijg steeds de neiging te roepen 'commandeer je hond en blaf zelf'.

Inloggen om te reageren.

Michelle 30 okt 2018 17:13 #2399

  • randstadse
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Het is heel goed mogelijk dat zowel Maarten als Ruud geen probleem blijken te hebben met die bazige, dominante, wispelturige en soms "vamp" -achtige trekjes van haar (ze zijn allebei intelligent en om de dooie dood niet naïef of dom ;) . Zowel Maarten als Ruud (en de weggestuurde Zeno) komen bij mij iig over als fijne, deugende mannen. Spannend afwachten wat/wie 't wordt!

Inloggen om te reageren.

Michelle 30 okt 2018 23:13 #2405

Ik denk dat zij uiteindelijk voor Ruud zal gaan. In praktische zin zal het denk een lastige relatie worden omdat hij een mechanisatiebedrijf heeft in Zuid-Holland en daar ook een beetje in de buurt zal moeten blijven wonen. In persoonlijk opzicht denk ik dat het een betere match is dan met Maarten.
Maar of één van deze twee een blijver zal worden?... Ben bang van niet.

Inloggen om te reageren.

Michelle 02 nov 2018 00:28 #2419

Ach, als ik dan zo in die promo haar zo emotioneel zie dan doet me dat toch wel wat. Een heel beschadigt meisje, misschien met als copingsmechanisme de controlfreak kant, en het giechelen als dingen die ze zegt emotie oproepen.

Inloggen om te reageren.

Michelle 02 nov 2018 09:11 #2420

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Klompendanseres schreef : Ik krijg steeds de neiging te roepen 'commandeer je hond en blaf zelf'.


Proest..

Maar eens met saskijktbzv. Michelle heeft issues. Zoekt grenzen op en geeft eigen grens niet genoeg aan. Lacht het weg. Die pittige ,stoere, knappe dame wil gewoon een man die haar op handen draagt, wie niet trouwens, gelijk heeft ze!

De man die bij haar komt moet er wel tegen kunnen dat zij een groot familiebedrijf heeft en dat hij daar weinig in te brengen zal hebben. Zeker in het begin niet. Ik vraag me af of Maarten zich in die rol op zijn gemak gaat voelen. Een op een lijkt hij zich anders te uiten dan in een groep. Dat helpt niet voor de gezelligheid, denk ik. Ruud heeft ook een eigen bedrijf, die lijkt wat relaxter, alleen met haar en in een groep. Voor hem zullen veel dingen meer herkenbaar zijn. Maar praktisch lijkt het me niet handig om met twee drukke bedrijven ver uit elkaar te wonen en werken. Je verplaatst je bedrijf ook niet zomaar even. Ben benieuwd hoe dit afloopt.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Moderator