Je bent niet ingelogd.

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Jaap 28 okt 2018 21:40 #2345

  • Laura36
  • Laura36's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Berichten: 676
  • Ontvangen bedankjes 1
... informeert bij zijn dames of ze het nog leuk vinden,
en zegt dat hij nog geen voorkeur wil laten blijken.

Inloggen om te reageren.

Jaap 28 okt 2018 22:29 #2354

Ik had het idee dat er meer gezegd is tussen Marian en Jaap zittend aan het bureau... zij deden allebei een beetje nerveus naderhand en zeiden tegen elkaar dat ze blij waren dat het gezegd was... Over tot de orde van de dag...

Inloggen om te reageren.

Jaap 28 okt 2018 22:31 #2356

Bakkertje1960 schreef : Ik had het idee dat er meer gezegd is tussen Marian en Jaap zittend aan het bureau... zij deden allebei een beetje nerveus naderhand en zeiden tegen elkaar dat ze blij waren dat het gezegd was... Over tot de orde van de dag...


Ik hoop het. Ik vind hun leuk samen!

Inloggen om te reageren.

Jaap 29 okt 2018 12:01 #2365

Ik denk dat Petra de boel meer open heeft gegooid bij Jaap, maar dat Marian uiteindelijk beter bij hem zal passen.

Inloggen om te reageren.

Jaap 29 okt 2018 14:21 #2368

Petra is meer Jaaps type... let maar op!

Inloggen om te reageren.

Jaap 29 okt 2018 17:21 #2377

Hollie schreef : Petra is meer Jaaps type... let maar op!


Nou, ik weet het niet Hollie.
Wat ik ook niet weet is of Petra kinderen heeft. Marian wel. Dat wel of niet hebben van kinderen kan straks ook met de keuze meetellen... Ja, ik weet het; je kiest voor een nieuwe partner, maar ik kan mij zo voorstellen dat wat er wel of niet bij meekomt ook doorslaggevend kan zijn wanneer je al wat ouder bent.

Inloggen om te reageren.

Jaap 29 okt 2018 21:05 #2387

  • Sam
  • Sam's Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 154
  • Ontvangen bedankjes 0
ik vind het prettig om te zien dat Jaap ondanks dat ie af en toe ietwat bleu overkomt, echt even apart met zijn dames gaat zitten en diepe gesprekken over gevoelens probeert te voeren. Hij gaat voor zijn doel, een partner hieraan overhouden. Hij heeft mij in positieve zin verbaasd na zijn houterige Engelse openingszin in het begin die hij bij iedereen herhaalde.

Inloggen om te reageren.

Jaap 30 okt 2018 23:59 #2408

Jaap is een nuchter type en zoekt naar mijn idee ook een type die nuchter is en blijft onder moeilijker omstandigheden. In dat geval is hij bij Marian aan een beter adres dan bij Petra.
Marian gaat het wel worden denk ik.

Inloggen om te reageren.

Jaap 31 okt 2018 00:05 #2409

Marian ziet overigens wel wat in boeren die rondom Hoofddorp hun domicilie hebben want ze heeft indertijd ook al naar boer Martin geschreven. ;)

www.story.nl/artikel/showfeed/deze-logee...l-eerder-mee-met-bzv

Inloggen om te reageren.

Jaap 02 nov 2018 10:20 #2422

  • Vlaflipje
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Marian lijkt vooral "een boer" te zoeken?

Ze past op het oog wel bij Jaap, maar geloof niet dat ik Jaap heel erg zag glimmen bij de koffieautomaat deze week. Het kwam mij wat meer zakelijk over, al denk ik wel dat daar meer is besproken dan wij op tv gezien hebben.

Petra is tot nu toe veel meer relaxed. Vorige week zag ik in de keuken bij haar en Jaap toch een soort warme twinkeling over en weer gaan..
Maar misschien was het die dag gewoon wel heel warm en had Jaap met die droogte en lekkage eigenlijk geen tijd voor ingewikkelde gesprekken bij de koffieautomaat.

Inloggen om te reageren.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Moderator